Ha nem szeretnél lemaradni semmiről, akkor neked szól az Ez történt rovatunk, melyben összefoglaljuk a hét eseményeit: röviden azon apróságokat, amiről a héten nem írtunk, s felsorolva azokat, amikről részletesebben értekeztünk. Jó böngészést és olvasgatást!

PC

A Witcher 3: Wild Hunthoz nem lesz DRM. A Witcher 3: Wild Hunthoz nem lesz DRM. A Witcher 3: Wild Hunthoz nem lesz DRM. -- Unjátok? Én igen, de úgy látszik a CD Projekt RED nem, ugyanis a héten nagyjából az ezredik alkalommal mondták el azt, hogy a Witcher 3: Wild Hunthoz nem lesz DRM. A nagy hírt ezúttal a pályatervezőnek, Miles Tostnak köszönhetjük, aki azt is hozzátette: szerintük többet árt a másolásvédelem, mint, használ, így a Witcher 3: Wild Huntot PC-re már az első naptól kezdve megvásárolhatjuk DRM nélkül a GOG.com oldaláról. Hurrá!

Egyre inkább úgy néz ki, hogy a Ubisoft egy új Prince of Persia bejelentésére készül. Erre az első nyom ezen a héten bukkant elő, mégpedig egy francia játékosportál nyomán, mely azt az információt kapta, hogy a cég a UbiArt grafikusmotorra alapozva egy 2D-s eresztéssel próbálkozik, most pedig az egyik fejlesztő kotyogta el a közelgő bejelentést.

A tettes Drew James, a Ubisoft egyik programozója volt, aki az alábbi képet osztotta meg, mellette ezzel a kérdéssel: nit hoz a jövő a Prince of Persia számára? A posztban szerepelt a Ubisoft Reflections és Jade Raymond neve is, ám nyomát már hiába is keresnéd, hisz az üzenet, valamint a teljes profil is eltűnt, valószínűleg a felső vezetés parancsára.

next-prince-of-presia.jpg

Augusztusra csúszott a Star Wars: The Old Republic következő kiegészítője, az eddig júniusra tervezett Galactic Strongholds megjelenése. Ez a kiegészítő teszi majd lehetővé, hogy saját otthont szerezz a Galaxis bármelyik planétáján.

A világ egyik legnagyobb eSport szervezete, a Major League Gaming saját arénát épít Makaó partjainál, egész pontosan a Hengqin-szigeten, amit a cég egyszerűen csak V zónának nevez. A mintegy 15.000 ülőhelyesre tervezett stadionban minden megtalálható lesz, ami a videojátékokhoz köthető: boltok, tematizált éttermek, és persze expók és gamer-versenyek helyszínéül is szolgálna a hatalmas építmény, amit mintegy 18 milliárd dollárból húznak fel.

v-zone.jpg

Több pletyka is felmerült azzal kapcsolatban, hogy a Mass Effect 4 esetleg 2015 tavaszán jelenik meg. Ugyan az egyes források sehol sem említik konkrétan a Mass Effect 4-et, a B-Ten magazin egyik nevét elhallgatni szándékozó belsős informátora úgy fogalmazott, hogy ő a játékosok helyében jövő tavaszig végigjátszaná az eredeti trilógiát. Szintén ide tartozó pletyka, hogy a játék valamilyen formában esetleg kint lesz az idei E3-on, a Far Cry 4-gyel és a Resident Evil 7-tel egyetemben -- persze mindezt kezeljük nagyon erős fenntartásokkal.

A GTA 5 kódjai közötti turkálás folyton valami újdonsággal kecsegtet, most például azzal, hogy egy jetpack nyomára akadtak. Aki végigjátszotta a programot, tudja, hogy nincs semmiféle ilyen szerkezet, de ez azt sugallja, hogy a Rockstar már tervezi ennek beépítését. Az egészben egyébként az a legérdekesebb, hogy a GTA 5 1.12-es verziójában bukkant fel a jetpack, de a korábbi kiadásokban nyoma sem volt, ami azt jelentheti, hogy a jövőben érkező DLC-knek kezdtek megalapozni a srácok.

Öngyilkosságra készülnek a CCP fejlesztői, ugyanis azt találták ki, hogy az idei EVE Fanfest alkalmából ringbe szállnak Gunnar “Gunni” Nelsonnal, aki egy, a brazíliai dzsiu-dzsicura és a gódzsú-rjúra szakosodott (mindkettőben feketeöve van) MMA harcos. A rendezvény összesen tíz, egymást követő, egy-az-egy elleni menetből áll majd, mely időkorlát nélkül addig tart, ameddig valaki fel nem adja. Gunnar edzője komoly harcot ígér.

A Bandai Namco a héten egy új játékot jelentett be, melyen azok a fejlesztők dolgoznak, kiknek a Tekken- és a SoulCalibur-sorozatokat köszönhetjük. A program a Rise of Incarnates nevet kapta, s egy free-to-play eresztés lesz kizárólag PC-re, melyben a pusztulás szélére sodródott világ csataterein kell helytállunk.

A történet szerint egy nap a Földet meteorok rázták meg, amik óriási pusztítást vittek végbe, majd pedig megjelentek a különleges képességekkel rendelkező, erejüket a mitológiából és a szörnyek világából merítő incarnate-ek. Ők egy darabig relatíve békésen éltek, mígnem egy látomás jelent meg előttük, ami azt mondta: csak akkor menthetik meg a világot, ha elpusztítják a rejtélyes Sovereignt. Senki sem tudja, mi vagy kicsoda ez a Sovereign, de az biztos, hogy hamar meg kellene találni, ugyanis az incarnate-ek között a látomás után egy háború robbant ki, akkora, ami elpusztíthat mindenkit.

A hivatalos oldalon részletes leírást találtok az eddig bemutatott karakterekről és a történet hátterében is elmerülhettek, valamint van mód jelentkezni az alfatesztelésre is -- bár azt még nem tudni, hogy ez mikor indul. A kész játék az év második felében várható, szóval hamarosan indulnia kell a tesztelésnek.

Megjelent a Star Trek Online  legújabb frissítése, a Season 9: A New Accord. Ebben számos misszió az undine körül bonyolódik majd, játékosként ugyanis e faj hadigépezetét kell megállítanunk. Továbbá lesz egy megbízatás egyenesen Tuvoktól, megszépült a földi űrkikötő, több küldetésen javítottak, változott a reputation- és a gyalogsági harcrendszer, valamint több lehetőséget kapunk a karakterünk személyre szabásakor.

Már jön a Goat Simulator 1.1 frissítése, ami egy új pálya mellett multiplayer módot is ad a játékhoz -- most kiderült, hogy parkourral is bővül a kecske repertoárja, így mellső két lábon trükközhetünk, vagy a fal mentén futhatunk.

Megtudtuk pár részletet arról, hogyan fog működni a H1Z1 mikrotranzakciós rendszere. A Sony Online Entertainment azt mondta, hogy a ruhákat és felszereléseket árusítani fogják, de sok mindent meg lehet majd találni a játékvilágban, s ha elveszünk valami prémium cuccot valakitől, az velünk marad. Fegyvereket, lőszert, ételt és vizet, illetve az ezeket befolyásoló elemeket nem fogják árulni, ahogy a köszöntéseket sem, de karakterférőhelyeket és finomságokat tartalmazó ládákat igen. Utóbbival kapcsolatban azt tervezik, hogy kinyitás előtt megnézhetjük, mi van bennünk, de ez még nincs véglegesítve.

Annak ellenére, hogy a Timegate csődbe ment a SouthPeak Interactive-vel folytatott jogi csatározás után, ez nem jelenti azt, hogy az utolsó játékukról, a több mint egy éve bejelentett Minimumról le kellene mondanunk. A jogokat megvette az Atari, s most kiderült, hogy a munkát a Human Head Studios fogja befejezni -- az a stúdió, amelyről eddig úgy tudtuk, hogy a Prey 2 munkálataival van felfoglalva. A Polygon információ szerint a multiplayer játék idén tavasszal fog megjelenni a Steam Early Access kínálatában, ám az már nem világos, hogy marad-e az eredeti terv, miszerint a Minimum egy free-to-play program lesz.

A cikk még nem ért véget, kattints a lapozáshoz!

1 2