- Tesztet olyan játékról kérünk, melyről nincs még teszt az adatbázisunkban, illetve nem írtunk róla a PC Guruban. Miután adatbázisunk picit le van maradva a magazinhoz képest, és hogy elkerüljük a felesleges munkát, arra kérem a vállalkozókat, hogy mielőtt nekiállnának a melónak, küldjenek nekem egy privát üzenetet, melyben megírják, miről szeretnének értekezni, és ha áldásomat adom rá, mehet a munka. Az üzenetek tárgya Tesztbejelentés legyen, hogy hamarabb intézhessük a dolgot.
- Az írást az oldalunkról letölthető Tesztsablon alapján kérjük megejteni. Természetesen nem árt előtte elolvasni pár korábbi tesztünket, ami szintén útmutatást nyújt.
- Ha kész a mű, a futó pályázat oldalán megtaláljátok az űrlapot, amelynek segítségével beküldhetitek az anyagot, kitöltése értelemszerű. A beérkezéstől számított pár órán, maximum egy napon belül kiértékelem a teszteket, és eldöntöm, hogy elfogadom-e azokat, vagy elutasítom. Ezt azonnal láthatjátok a pályázati oldalon. Ha valaki szeretné megtudni, hogy miért történt az elutasítás, megkérdezheti privát üzenetben, de nem ígérem, hogy azonnal reagálok rá, ez esetben türelmet kérek. Felhívom a figyelmet a sportszerűségre: szigorúan fogok eljárni, aki szórakozik (képeket küld be, egyéb szöveget), figyelmeztetésben részesül, súlyosabb esetben azonnal kitiltom az oldalról. Hasonlóan járok el azzal, aki más írását próbálja meg beadni sajátjaként.
Egy változás van a jutalmazásban: ezentúl csak az első helyezett kap Gurus ajándékcsomagot, benne mindenféle jósággal, a többieknek az a dicsőség jut osztályrészül, hogy kikerül írásuk a PC Guru online-ra, amely szerintem épp olyan értékes dolog.
A vállalkozóknak sok sikert kívánok tehát, és akkor induljon az új versengés, a februári pályázat, melynek beküldési határideje: 2009. február 27., péntek éjfél. Azért nem 28-a a határidő, mert azért kell egy kis idő a kiértékelésre, ha valaki nagyon a végére időzítené a beküldést – de kérlek titeket, igyekezzetek ne a legutolsó pillanatig húzni a dolgot! Az eredményhirdetésre 2009. március 1-én kerül sor.
Általános szabályként nem szabad játszani az olvasó türelmével, egy túl hosszú cikk könnyen ellaposodhat, ha minden részletbe belemegy az író. Az én cikkjeim úgy átlagban 10-12 ezer karakter körül mozognak.
Jó, mondjuk ez a 23 000 nekem úgy jött össze, hogy én rákattintottam a beküldött fájlra, megnéztem az adatait, és ott volt, hogy 23 000. A lényegi szöveg az olyan 18-19 ezer karakternyi.
De én is tartom NDK véleményét: AAA-s játékokról nem lehet keveset írni. Meg magazinokban is ezeknek szentelik a legtöbb oldalt, főleg, ha Fókuszos a játék, tehát gyakorlatilag Hónap játéka.
Viszont tömöríteni meg kell tanulnom - bár mondjuk csak kedvtelésből írok ilyeneket, nem akarok kritikaíró lenni igazából. Vagy legalábbis az szerintem jobb pozíció, ha engem kritiázlnak, mintha én kritizálnék
Komolyra fordítva a szót nyugodtan dolgozz csak rajta titokban. Majd úgyis kiderül.
Dj Superman: 9692 karakter az ehavi próbálkozás.
iverson2:
Csak 23 000 karakter lett, úgyhogy most visszafogtam magam XD.
Amiatt már mindenképp adok magamnak egy vállveregetést, hogy ezt többször átolvastam, több napra elosztva (ezért is érkezett be 2 hónapos késéssel
Deltaleader:
Igen, ez egy következő feladat lesz számomra, hogy végre ne olyanról írjak, ami tetszik. Egyetemi kurzuson most felvettem Kritikaírást is, s azon ma rögtön elmondta a tanár, hogy kritikát főleg arról írjon az ember lehetőleg, ami iránt nem elfogult. A Rome az egyik kedvencem, arról meg könnyű áradozni.
Ahogy persze a szar játékot is könnyű fikázni.
Ezért legközelebb valami nem egészen jót szeretnék tesztelni. Csak ahhoz idő kell, ugye. Én konkrétan a Dungeon Lords-t tervezem, minthogy még úgy láttam, nem szerepel az adatbázisban. Az a játék meg is van, s alapvetően egy jó akció-RPG lenne, csak félkész. Úgy gondolom, egy ilyen játék már érdekesebb, mint egy Rome, amiért odavagyok.
Persze azért megjegyzem, ennél is el kell távolodni, tehát abban is volt kihívás, hogy én a kedvencemről lesöpörjem a cukormázat, és megtaláljam benne azt is, ami esetleg objektíve nem éppen pozitívuma a játéknak. Persze a szőrszálhasogatás hibájába is bele lehet esni. Nos, ezt majd mindenki eldönti, ha már olvasható lesz a teszt, hogy ebbe beleestem-e
Jómagam még mindig a Fury of the Sunwell-t írom, és most már tényleg be fogom adni ebben a hónapban.