Akkor a válasza alapján ráköltött egy csomó pénzt, csak hogy tökéletes állapotban tudja eladni. No meg imádja.
A sárgáról: kicsit moddingolt, de nem csúnya, vagy ízléstelen, igaz a sárga kicsit rikító. Ami viszont baj lehet, hogy ez is fúrt, meg hogy egy 78-as gyártású gépen a gyári, 35 éves gumik vannak még! Az egy dolog, hogy nem repedezett, de attól még életveszélyes és azonnal cserélni kellene, ha megveszed. A gumi öregszik, még ha nem is reped, a benne lévő karkasz meg szintúgy és még nem is látod.
Amúgy ettől függetlenül lehet érdemes ránézned, de az ára szerintem nagyon magas, főként ha megveszed még hozzá a két gumit. Ez: a múltkori olcsóbb is, meg klasszisokkal szebb is, újabb is.
Igen, ez annyira tipikus IMÁDOM meg felújítottam...de akkor minek adom el??? na mindegy. Igen a sárgával pont ez volt a bajom hogy öreg, meg a nevében sb51 a leírásban már csak 50es... most akkor mi van.
Amit ajánlottál már kétszer is nekem is az volt a legszimpatikusabb, ára szempontjából is, csak az a fura hogy elvileg jó simsont 100-110K-kért árulnak, ez meg csak 67 :D majdcsak nem lesz túl sok meglepetés rajta.
Köszi rengeteget segítettéll!! Én sajnos abszolút nem értek hozzá :D Bár ha arra kerül sor lehet az összeset megnézzük, mivel mind egytelepüléses van, ez is ritka :D
A 2.ra a sportos kinézettre, írtunk egy emailt, hogy írja le a lényeget hmmm
"Üdvözlöm hát nem is tudom hol kezdjem hát új főtengely, koyo sport csapágyak, új szimeringek, új bovdenek új hátsó fék kulcs és fék rúd új ülés huzat ledes hátsó lámpa km-óra pazaz kormány új markolat lábtartó berúgó gumik új megszakító kondi új 12w-os villágító tekercs, új lánc, új lánc védő bakelit új porvédő gumi, vadi új visszapillantó most lett olajal felöntve új subert tű subert , asszem ennyi. Nagyon imádom , nagyon jó hangja van nem hangos ! A tankon a festés nem a legjobb a tetelyén nem tudom miért de megrepedt de a két oldal deknin szép (Rally Ég Kék a színe)!"
Még egy ilyent találtam, ez is ugyan azon a településen van O.o Nem tudom valami komplett motorosbanda leszerel......
http://www.kepesmotor.hu/simson-segedmotor/p1192807&st=Simson
Akkor a válasza alapján ráköltött egy csomó pénzt, csak hogy tökéletes állapotban tudja eladni. No meg imádja.
A sárgáról: kicsit moddingolt, de nem csúnya, vagy ízléstelen, igaz a sárga kicsit rikító. Ami viszont baj lehet, hogy ez is fúrt, meg hogy egy 78-as gyártású gépen a gyári, 35 éves gumik vannak még! Az egy dolog, hogy nem repedezett, de attól még életveszélyes és azonnal cserélni kellene, ha megveszed. A gumi öregszik, még ha nem is reped, a benne lévő karkasz meg szintúgy és még nem is látod.
Amúgy ettől függetlenül lehet érdemes ránézned, de az ára szerintem nagyon magas, főként ha megveszed még hozzá a két gumit. Ez: a múltkori olcsóbb is, meg klasszisokkal szebb is, újabb is.
Képek alapján elég nehéz bármit is mondani, de amit látok:
- 1. Ránézésre szép, de a frissen fúrt henger nem túl biztató, meg a "sok tartalék alkatrész" sem, illetve hogy cserélné akár másik Simora, vagy másféle motorra. Szóval szabadulna a nyűgtől, mert már lehet megviselte a masina az idegeit. Összekalapálta, hogy menjen aztán hagy vigyék. A hengerfúrás egyébként számomra elég érthetetlen. 1: a fúrt Simo blokk köztudottan nem bírja már sokáig, hisz a henger felületéről ilyenkor lejön a vékony, de igen kemény réteg. 2.: egy hengerszett ~15 eFt hozzá, tehát ha igényesen és tartósan meg akarja valaki csinálni, akkor sem kell sokat költenie rá.
- 2. Sportos kinézet? :D Inkább hagyjuk, nem túl bőbeszédű a tulaj, lehetősége lenne a hirdetésben részletezni ezt azt, de inkább e-mailezne... Tipikus az a fajta, hogy "semmi baja" aztán meg mikor odamész ez log, az lifeg. Nekem a 3 közül ez tűnik leginkább lutrinak, meg nem is valami szép, de ez ízlés kérdése csak.
- 3. Ez elég korrekt és az ára sem túl vészes, nekem ez tetszik a legjobban a 3 közül. Egy kicsit itt is gyanús a gyűrű csere (1.: ezek szerint a henger+dugó már jó sokat futott, 2.: a henger mindig oválra kopik, egy szimpla gyűrű csere nem a legjobb megoldás, mert nem feltétlen illeszkedik a régi, nem teljesen kör keresztmetszetű hengerfalhoz.) Ettől függetlenül ez szépnek tűnik, nincs szétbarmolva sem, ha pedig egy hengerszett kellene majd hozzá, az sem mérik olyan vészes áron.
Remélem tudtam kicsit segíteni, hidd el nem fikázásként írtam a rossz dolgokat, csak tudom milyenek az emberek. Nincs azzal sem gond, ha egy gép leharcoltabb, itt-ott hibásabb, de illik (illene) nyíltan leírni a hibákat és árban kompenzálni azokat.
Köszi rengeteget segítettéll!! Én sajnos abszolút nem értek hozzá :D Bár ha arra kerül sor lehet az összeset megnézzük, mivel mind egytelepüléses van, ez is ritka :D
A 2.ra a sportos kinézettre, írtunk egy emailt, hogy írja le a lényeget hmmm
"Üdvözlöm hát nem is tudom hol kezdjem hát új főtengely, koyo sport csapágyak, új szimeringek, új bovdenek új hátsó fék kulcs és fék rúd új ülés huzat ledes hátsó lámpa km-óra pazaz kormány új markolat lábtartó berúgó gumik új megszakító kondi új 12w-os villágító tekercs, új lánc, új lánc védő bakelit új porvédő gumi, vadi új visszapillantó most lett olajal felöntve új subert tű subert , asszem ennyi. Nagyon imádom , nagyon jó hangja van nem hangos ! A tankon a festés nem a legjobb a tetelyén nem tudom miért de megrepedt de a két oldal deknin szép (Rally Ég Kék a színe)!"
Még egy ilyent találtam, ez is ugyan azon a településen van O.o Nem tudom valami komplett motorosbanda leszerel......
Gpety, esetleg, ha nem nagy kérés ezekről mi a véleményed ezek alapján?
1. http://www.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/Simson_sb50_elado_10111101.htm
2. http://www.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/Simson_S51N__sportos_kinezettel__10119971.htm
3. http://www.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/Elado_Simson_S51B_10130306.htm
Ezekre gondoltam még, van egy haverom aki aránylag szakértő vele lehet megnéznénk élőben.
Amúgy azt a robogót megnéztem..ajjajjj :D csávó azzal jár melózni "1000" éve...hát 90K is túlzás lenne érte, de a 80 is :D
Egy ismerősöm meg egy 9 éves yamaha robogót árul, 2 ütemes, léghűtéses, teljesenj ó fut minden oké vele, frankó a kinézete, 2 sisakot meg 1 motoros kesztyűt ad hozzá, simán megy a fickó alatt 80-85Km/h, nem is használta már az utóbbi 1 évben nagyon mert 2 autója van me lóval járt mindenhova :D 1 éves gumi van rajta, még néhol a kis szálak rajta vannak, anyi baja van hogy azt mutatta is hogy nem működik az önindító kb fél éve, azt mondta valószínű aksit kellene cserélni benne, 1 "rúgásra" indul, egyébként, semmi erőlködés szép hang, príma kis gép azt mondja garanciát is vállalna nekem 100ért kereken odaadná ment vele 40km távolságra is....nem tudom. Az csak nem "motor" :D
Képek alapján elég nehéz bármit is mondani, de amit látok:
- 1. Ránézésre szép, de a frissen fúrt henger nem túl biztató, meg a "sok tartalék alkatrész" sem, illetve hogy cserélné akár másik Simora, vagy másféle motorra. Szóval szabadulna a nyűgtől, mert már lehet megviselte a masina az idegeit. Összekalapálta, hogy menjen aztán hagy vigyék. A hengerfúrás egyébként számomra elég érthetetlen. 1: a fúrt Simo blokk köztudottan nem bírja már sokáig, hisz a henger felületéről ilyenkor lejön a vékony, de igen kemény réteg. 2.: egy hengerszett ~15 eFt hozzá, tehát ha igényesen és tartósan meg akarja valaki csinálni, akkor sem kell sokat költenie rá.
- 2. Sportos kinézet? :D Inkább hagyjuk, nem túl bőbeszédű a tulaj, lehetősége lenne a hirdetésben részletezni ezt azt, de inkább e-mailezne... Tipikus az a fajta, hogy "semmi baja" aztán meg mikor odamész ez log, az lifeg. Nekem a 3 közül ez tűnik leginkább lutrinak, meg nem is valami szép, de ez ízlés kérdése csak.
- 3. Ez elég korrekt és az ára sem túl vészes, nekem ez tetszik a legjobban a 3 közül. Egy kicsit itt is gyanús a gyűrű csere (1.: ezek szerint a henger+dugó már jó sokat futott, 2.: a henger mindig oválra kopik, egy szimpla gyűrű csere nem a legjobb megoldás, mert nem feltétlen illeszkedik a régi, nem teljesen kör keresztmetszetű hengerfalhoz.) Ettől függetlenül ez szépnek tűnik, nincs szétbarmolva sem, ha pedig egy hengerszett kellene majd hozzá, az sem mérik olyan vészes áron.
Remélem tudtam kicsit segíteni, hidd el nem fikázásként írtam a rossz dolgokat, csak tudom milyenek az emberek. Nincs azzal sem gond, ha egy gép leharcoltabb, itt-ott hibásabb, de illik (illene) nyíltan leírni a hibákat és árban kompenzálni azokat.
Ezekre gondoltam még, van egy haverom aki aránylag szakértő vele lehet megnéznénk élőben.
Amúgy azt a robogót megnéztem..ajjajjj :D csávó azzal jár melózni "1000" éve...hát 90K is túlzás lenne érte, de a 80 is :D
Egy ismerősöm meg egy 9 éves yamaha robogót árul, 2 ütemes, léghűtéses, teljesenj ó fut minden oké vele, frankó a kinézete, 2 sisakot meg 1 motoros kesztyűt ad hozzá, simán megy a fickó alatt 80-85Km/h, nem is használta már az utóbbi 1 évben nagyon mert 2 autója van me lóval járt mindenhova :D 1 éves gumi van rajta, még néhol a kis szálak rajta vannak, anyi baja van hogy azt mutatta is hogy nem működik az önindító kb fél éve, azt mondta valószínű aksit kellene cserélni benne, 1 "rúgásra" indul, egyébként, semmi erőlködés szép hang, príma kis gép azt mondja garanciát is vállalna nekem 100ért kereken odaadná ment vele 40km távolságra is....nem tudom. Az csak nem "motor" :D
A Simson valóban jó, ha nagymotorban is gondolkodsz, a váltó miatt jó tanulni rajta. Ha viszont kényelmes kétkerekűt akarsz, akkor már a Simson hátrébb csúszik a fokozatmentes automata robogókkal szemben. Mellesleg a sima (nem piszkált!) 50-es ET2-vel eddig minden Szimot ott hagytam. :D
Hogy mire érdemes odafigyelni:
- Sajnos ezen a képen is látszik és a leírásban is szerepel, amire érdemes odafigyelni: kerülni kell a sufnyituning "hülyegyerekmotorokat" . Itt már alapból gyanús a 60-as henger, ha használt motort is veszel, akkor is törekedj arra, hogy minél inkább gyári kivitel legyen, ne legyenek átalakítások rajta. (Itt a 60-as henger, a hiányzó hátsó sárvédő, gyanús felírat a légszűrőházon stb...)
- "kp-s ara 95e ami mélyen ár alatt van felújitás miatt,ami25e-ft ba került!" Ez a motor nincs mélyen áron alul. Ki az a b...rom, aki egy járműnél úgy gondolkodik, hogy amit rákölt az valaha is teljesen realizálódna az árban... Ez így, ha működőképes és jó, akkor mondjuk hogy árában van meghirdetve, 90-re simán alkudható. (De én nem venném meg az átalakítások miatt.)
- Amit érdemes: bejelentkezni, de váratlanul, nem előre megbeszélt időpontban menni. Az ok: hogy meglásd teljesen hidegen hogyan indul. Ha nehezen, akkor lehet olyan problémát veszel meg, aminek megoldására sokat költhetsz, amíg sikerül kiküszöbölni.
- Próba alkalmával figyeld hogy mikor a röpsúly elkezdi zárni az erőátvitelt, nincs e csörgő hang.
-Ha már próbaúton vagy érdemes megnézni hogyan reagál a gyorsabb gázadásokra, nincs-e rendellenes zaj menet közben.
-Ami fontos még: ha a műszeregységének bármi baja van, ne vedd meg, mert horror áron adják minden robihoz, simán elkérnek bontva is 30-40 ezret egy egységér, még egy henger+dugattyú szett is olcsóbb.
- Érdemes megnézni hány éves az akku, 5-6 éves várhatóan kuka lesz hamarosan.
-Bármi hiba, amit úgy adnak elő, hogy "csak"-kal kezdődik kizáró ok legyen. :D Pl.: "CSAK berúgni lehet, az önindító valamiért nem jó, biztos CSAK valami kábel."
- A 60-as hengerről még: nem csak baromságnak tartom, hanem várhatóan hamarosan (remélem minél később) rendszámozva lesznek a segédmocik is. Na mármost ekkor ugyebár várhatóan venned kell egy 50-es henger+dugó szettet, hogy visszaalakítsd.
tyűűűűha, köszi szépen, ezek alapján már én sem venném meg. Köszi szépen, azért lehet ránézek, ha már helyben van, Későbbiekre is jó távpontot adtál. Köszi még egyszer ^^
Köszi szépen!
Nem rossz ez a robogó amit mondtál, csak sajnálom rá a 100K-t :D hallod találtam egyet a falunkban :D http://www.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/Kymco_Agility_60cmm_8178291.htm
erről így látásban képről mit mondanál tudom meg kell nézni élőben....
Amúgy még simsonon is gondolkoztam, de gondolom akkor azt sem ajánlod :D azt mondják azon jó motorozni tanulni.....mondják...aztán LEÍRÁS és kép alapján jónak tűnőt azt is találtam 70ezer körül...netán megnézem a robogót, akkor mire érdemes figyelni tudsz nekem segíteni?
Simsont mondták sokan hogy az jó tanulni, az motor, váltani kell stb stb stb
A Simson valóban jó, ha nagymotorban is gondolkodsz, a váltó miatt jó tanulni rajta. Ha viszont kényelmes kétkerekűt akarsz, akkor már a Simson hátrébb csúszik a fokozatmentes automata robogókkal szemben. Mellesleg a sima (nem piszkált!) 50-es ET2-vel eddig minden Szimot ott hagytam. :D
Hogy mire érdemes odafigyelni:
- Sajnos ezen a képen is látszik és a leírásban is szerepel, amire érdemes odafigyelni: kerülni kell a sufnyituning "hülyegyerekmotorokat" . Itt már alapból gyanús a 60-as henger, ha használt motort is veszel, akkor is törekedj arra, hogy minél inkább gyári kivitel legyen, ne legyenek átalakítások rajta. (Itt a 60-as henger, a hiányzó hátsó sárvédő, gyanús felírat a légszűrőházon stb...)
- "kp-s ara 95e ami mélyen ár alatt van felújitás miatt,ami25e-ft ba került!" Ez a motor nincs mélyen áron alul. Ki az a b...rom, aki egy járműnél úgy gondolkodik, hogy amit rákölt az valaha is teljesen realizálódna az árban... Ez így, ha működőképes és jó, akkor mondjuk hogy árában van meghirdetve, 90-re simán alkudható. (De én nem venném meg az átalakítások miatt.)
- Amit érdemes: bejelentkezni, de váratlanul, nem előre megbeszélt időpontban menni. Az ok: hogy meglásd teljesen hidegen hogyan indul. Ha nehezen, akkor lehet olyan problémát veszel meg, aminek megoldására sokat költhetsz, amíg sikerül kiküszöbölni.
- Próba alkalmával figyeld hogy mikor a röpsúly elkezdi zárni az erőátvitelt, nincs e csörgő hang.
-Ha már próbaúton vagy érdemes megnézni hogyan reagál a gyorsabb gázadásokra, nincs-e rendellenes zaj menet közben.
-Ami fontos még: ha a műszeregységének bármi baja van, ne vedd meg, mert horror áron adják minden robihoz, simán elkérnek bontva is 30-40 ezret egy egységér, még egy henger+dugattyú szett is olcsóbb.
- Érdemes megnézni hány éves az akku, 5-6 éves várhatóan kuka lesz hamarosan.
-Bármi hiba, amit úgy adnak elő, hogy "csak"-kal kezdődik kizáró ok legyen. :D Pl.: "CSAK berúgni lehet, az önindító valamiért nem jó, biztos CSAK valami kábel."
- A 60-as hengerről még: nem csak baromságnak tartom, hanem várhatóan hamarosan (remélem minél később) rendszámozva lesznek a segédmocik is. Na mármost ekkor ugyebár várhatóan venned kell egy 50-es henger+dugó szettet, hogy visszaalakítsd.
Találtam még egy sisakot ami nagyon tetszik
http://www.rmcmotor.hu/termek/THH-T-388
mondjuk a nyitott sisak mennyire jó azt nem tudom...nem tervezem esni meg ütközni
Nekem a Motowell OF3 kiköpött mása van, gondolom több helyre, márkának szállít be a gyártó, aztán mikor milyen plecsni kerül rá. Amúgy kényelmes, csak ha nincs lehajtva a silt (márpedig lakott területen belül nekem sosincs) akkor két oldalt a legyek, bogarak beröppennek a füledhez, ami elég idegesítő tud lenni...
Romet Pony: Felejtsd el, mint a legtöbb szocializmusból ránk maradt kétkerekű átkot. A szembe szomszédunknak volt, többet lökte magát lábbal, mintsem motorozott volna, egy gyalázatos szarság. De ha azt nézem, hogy a mostani Vespa ET2-m (ami használtan egyáltalán nem volt drága) kb Rolls Royce akár a régi Babettánkhoz, akár a 4 sebességes endúró Simsonunkhoz képest is, akkor azt mondom érdemes a "jelen kor" robogói közül választani.
Amit én nagyon ajánlanék ha olcsóbb motort akarsz, az a Kymko Agility. Nagyon jól megy, 4 ütemű, iszonyú keveset fogyaszt és elnyűhetetlen "Honda" motor van benne. 100 eFt körül indulnak használtan, ez alatt nem nagyon érdemes motort venni, legfeljebb ismerőstől, rokontól extra kedvezménnyel. Megéri kicsit többet fordítani rá, kíméli az idegeket...
Köszi szépen!
Nem rossz ez a robogó amit mondtál, csak sajnálom rá a 100K-t :D hallod találtam egyet a falunkban :D http://www.jofogas.hu/jasz_nagykun_szolnok/Kymco_Agility_60cmm_8178291.htm
erről így látásban képről mit mondanál tudom meg kell nézni élőben....
Amúgy még simsonon is gondolkoztam, de gondolom akkor azt sem ajánlod :D azt mondják azon jó motorozni tanulni.....mondják...aztán LEÍRÁS és kép alapján jónak tűnőt azt is találtam 70ezer körül...netán megnézem a robogót, akkor mire érdemes figyelni tudsz nekem segíteni?
Simsont mondták sokan hogy az jó tanulni, az motor, váltani kell stb stb stb
Gondolkozom egy kismotor vásárlásán, és kellene hozzá egy bukósisak. Nem szeretnék rá túl sokat költeni, gondolom erre a kategóriára nem is kellene egy páncél, két sisak között gondolkodom
Motowell OF3 vagy JET 615. Esetleg valakinek van tapasztalata e téren, hogy melyiket érdemesebb vagy a márkákkal találkozott már?
Másik kérdésem, Pony Romet téren valaki akinek tapasztalta van :D MIre érdemes figyelni megéri a szörnyeteg az árát? Mik a típus hibák? akinek van mi a véleménye? nem túl nevetséges? előre kis köszönöm
Nekem a Motowell OF3 kiköpött mása van, gondolom több helyre, márkának szállít be a gyártó, aztán mikor milyen plecsni kerül rá. Amúgy kényelmes, csak ha nincs lehajtva a silt (márpedig lakott területen belül nekem sosincs) akkor két oldalt a legyek, bogarak beröppennek a füledhez, ami elég idegesítő tud lenni...
Romet Pony: Felejtsd el, mint a legtöbb szocializmusból ránk maradt kétkerekű átkot. A szembe szomszédunknak volt, többet lökte magát lábbal, mintsem motorozott volna, egy gyalázatos szarság. De ha azt nézem, hogy a mostani Vespa ET2-m (ami használtan egyáltalán nem volt drága) kb Rolls Royce akár a régi Babettánkhoz, akár a 4 sebességes endúró Simsonunkhoz képest is, akkor azt mondom érdemes a "jelen kor" robogói közül választani.
Amit én nagyon ajánlanék ha olcsóbb motort akarsz, az a Kymko Agility. Nagyon jól megy, 4 ütemű, iszonyú keveset fogyaszt és elnyűhetetlen "Honda" motor van benne. 100 eFt körül indulnak használtan, ez alatt nem nagyon érdemes motort venni, legfeljebb ismerőstől, rokontól extra kedvezménnyel. Megéri kicsit többet fordítani rá, kíméli az idegeket...
Gondolkozom egy kismotor vásárlásán, és kellene hozzá egy bukósisak. Nem szeretnék rá túl sokat költeni, gondolom erre a kategóriára nem is kellene egy páncél, két sisak között gondolkodom
Motowell OF3 vagy JET 615. Esetleg valakinek van tapasztalata e téren, hogy melyiket érdemesebb vagy a márkákkal találkozott már?
Másik kérdésem, Pony Romet téren valaki akinek tapasztalta van :D MIre érdemes figyelni megéri a szörnyeteg az árát? Mik a típus hibák? akinek van mi a véleménye? nem túl nevetséges? előre kis köszönöm
Mostanában elgondolkodtam egy használt robogó vásárlásán. A gondom annyi, hogy ezen a téren nem sok tapasztalatom van, életemben egyszer ültem egy Babettán, úgy 15 éve...
Leginkább a Malaguti F12, F15, illetve a Keeway motorok tetszenek külsőleg. A Malagutik-ban tetszik, hogy habár kétüteműek, de legalább vízhűtésesek, a Keeway-ek ugyan léghűtésesek, de akad köztük négyütemű is. Az Italjet Formula is tetszik, de arról meg ezidáig nem is nagyon hallottam.
Jó lenne egy-két jó tapasztalati infó ezekről a motorokról. Természetesen mindenképp olyan gépen gondolkodom amiben van power és nincs 45 km/h-ra leszabályozva.
A napokban megtanultam motorozni a papám Simsonjával (tanuláshoz állítólag a legjobb). Jó ideje szemezgettem már a gondolattal, hogy kéne... hát most végre sort kerítettem rá Elég hamar belejöttem, azóta már simán eltudok lenni vele Aztán ma megültem az egyik barátom robogóját, egy 150 köbcentis Aprilia Leonardo-t. Nagyon megtetszett a motor, és erősen gondolkodok rajta, hogy nekem is kéne vennem egy ilyet (vagy valami hasonlót), hogy aztán együtt motorozhassunk Majd meglátom mi lesz belőle, erre a szezonra már nem hinném hogy meglenne (most éppen kéne pénz is), de majd jövőre...
Az lehet, hogy nem kapnak el.
Nem tudom, milyen motorral akarsz 75-tel pödörni a városban, de van egy apróság, amit nem árt észben tartani. A motoron mondhatni semmi sem fog védeni a hasonlóan "kalandvágyó" autósokkal szemben.
A szerkesztőségi anyagok vírusellenőrzését az ESET programcsomagokkal végezzük, amelyet a szoftver magyarországi forgalmazója, a Sicontact Kft. biztosít számunkra.