A 2016-os önálló Deadpool-film Ryan Reynolds nagy nehézségekkel megszületett álomprojektje volt, amely akkora népszerűségre tett szert a közönségnél és a mozikasszáknál, hogy alig két évvel később már egy folytatás is készült hozzá. A második rész még nagyobb sikereket aratott, mint elődje, és ennek köszönhetően a 20th Century Fox felvásárlása után a karaktert bevezették az MCU-ba. A bevállalósabb és merészebb megközelítés, az R-kategória, illetve a maximális fordulatszámon pörgő cameo-áradat végül meghozta a gyümölcsét, a Deadpool & Rozsomák várhatóan már ezen a héten átlépi az 1 milliárdos álomhatárt a pénztáraknál, szóval a Marvel Studios elnöke, Kevin Feige nyugodtan megdicsérheti magát, volt értelme bizalmat szavazni Reynolds-éknak. A színész és az alkotócsapat a marketingkampány során sem fogta vissza magát, számos elborultabbnál elborultabb ötlettel próbálták felhívni a rajongók figyelmét a filmre, de ez egy Deadpool-produkció esetében egyenesen alapelvárásnak számít, az első két rész esetében sem volt ez másként.
Ezzel kapcsolatban érdemes megemlékezni a Deadpool 2 egyik előzeteséről, amely szigorúan véve nem a film történetéről szólt, mégis második fejezetet vezette fel, és a közel 4 perces videót annak idején a Logan amerikai vetítése mellé csatolta a Fox. Nem szaporítjuk tovább a szót, itt az említett performansz:
A trailerben Wade Wilson a bűnös várost róva azzal szembesül, hogy egy járókelőt megtámadnak, ezért egy közeli telefonfülkéhez rohan, hogy gyorsan átöltözzön, ám ő Clark Kenttel ellentétben, aki pillanatok alatt képes átvedleni Supermanné, alaposan megszenvedi a műveletet a helyszűke miatt, és mire sikerül neki, a megmentendő figurával már végeztek. Ezután a maga módján konstatálja az esetet, majd elkezd azon lamentálni, hogy Rozsomáknak nyilván sokkal egyszerűbb lett volna felvenni a ruháját a fülkében, hiszen elég lett volna csak egy sima farmert és egy trikót húznia.
Az előzetesben egyébként felcsendül John Williams klasszikus Superman-témája az 1978-as filmből, valamint John Parr Szent Elmo tüzéhez készített betétdala, a St. Elmo’s Fire (Man in Motion), illetve egy rövid cameo-szerep erejéig a felülmúlhatatlan Stan Lee is beköszön.