Itt letölthetitek a Crysishoz készült 1.2-es hiper-szuper-mega patchet, mely méretének megfelelően tengernyi javítással teszi még jobbá a játékot. Tartalma:
Optimizálás és stabilitás:
- javítottak több, élsimításnál jelentkező memória problémát,
- optimizálták a tárgyakra vonatkozó elmosodás effektet Very High beállítás alatt (DirectX 10 mellett),
- javított memóriahibák a növényzethez és elpusztítható objektumok fizikájázoz kapcsolódóan,
- ablakban futtatva a játkot már nem mozgathatjuk ki véletlenül az ablakból a kurzort,
- szerverek fagyását okozó bug javítása,
- szerkesztőprogram fagyásának javítása.
Általános javítások:
- javított és új effektek a fagyott járművek széttörésekor,
- mostantól megáll a mozgásban a játékos, ha akkor lő, amikor leguggolva mozog,
- a helyból felszálló vadászgép már nem kezd el ereszkedni, ha TPS módban lövünk a gépágyújával,
- javították a hibát, ami miatt ugyanazt az 'úszás hangot' hallhattuk, függetlenül attól, hogy a vízfelszínen vagy a víz alatt úsztunk,
- javították a hibát, mely miatt a játékos keze hirtelen eltűnt majd újra megjelent, amikor egy tárgyat felemelt a földről,
- kijavították az élet regenerálódásának sebességéhez kapcsolódó hibát,
- az egérkurzor nem tűnik el véglegesen ha gamepadet csatlakoztatunk a géphez.
Újdonságok:
- automatikus csapat "balanszolás" - ha az egyik csapatban túl sokan vannak, néhányan automatikusan átkerülnek a másik csapatba,
- bekapcsolható az árnyékokra vonatkozó "multisample shading" funkció,
- a nézők kamerájával már lehet rá lehet közelíteni az eseményekre,
- javított HUD effekt bekapott találat esetén,
- egyjátékos módban a sebességmódot bekapcsolva "elüthetjük" az ellenfelet ha nekifutunk.
A bevezetőben említetteknek megfelelően még rengeteg dolog kerül javításra a leírtakon túl. Pl: fegyverek, egyjátékos mód hibái, továbbá a járművekhez és a többjátékos módhoz kapcsolódó bugok.