Bár mindenki azt hitte, hogy a Star Wars és a nyílt világ kombinációjával lehetetlen mellélőni, a Ubisoft bebizonyította, hogy nagyon is kivitelezhető a dolog, az augusztus 30-án megjelent Star Wars Outlaws ugyanis siralmas eredményt produkált a kasszáknál, dacára annak, hogy amúgy meglehetősen jónak mondható értékeléseket kapott Kay Vess kalandja. A fejlesztést végző Massive Entertainment szerencsére hamar elkezdte kikalapálni a programot, és bár eme törekvés gyümölcsei még nem értek be teljesen, nagyon úgy fest, hogy néhány nap múlva már érdemes lesz újra elővenni az opuszt – vagy épp bedobni a kosárba, ha valaki esetleg hezitált a vásárlással.

A Star Wars Outlaws új kreatívigazgatója, Drew Rechner (Julian Gerighty ugyebár már a The Division 3-at egyengeti) egy hosszabb posztban értekezett a november 21-én élesedő (egyébként pont ezen a napon jelenik meg a program Steamen) 1.4-es frissítésről, és bár nem igazán bocsátkozott részletekbe, annyi biztos, hogy komoly változásokra számíthatnak a játékosok. Rechner ígérete szerint a szóban forgó update érkezése után jelentősen javul a kissé suta harcrendszer, ami a jövőben már sokkal jobban jutalmazza a taktikát és a pontosságot, így azok is élvezni fogják az alkotást, akik először sugárvetőt ragadnak, majd elfelejtenek kérdezni.

Emellett a sunyulás kedvelőinek is van miért vágniuk a centit, mivel jobb mesterséges intelligencia és többféleképpen megközelíthető célpontok várják őket az indítást követően, a finomított irányításnak hála pedig a fedezékrendszer, valamint a mászás és a guggolás is jobban fog működni, mint korábban. Már csak néhány nap, és kiderül, hogy miként fest mindez a gyakorlatban, egyelőre annak is örülünk, hogy a Ubisoft ilyen szintű törődést mutat a produkció irányába.

A borítóképek forrása: Steam