A Ubisoft által "AAAA" címnek titulált Skull and Bones alsó hangon 8-10 évet késett a megoldásaival, éppen ezért kapta is az ívet rendesen. Tavaly augusztus 22-én a játék megjelent Steamen, de a játékosszám-eredmények nem lettek sokkal jobbak. A megjelenéskor mindössze 394 játékosnál tetőzött az egyidejű játékosszám, még úgy is, hogy 60%-os kedvezménnyel lehet megvenni a Ubisoft kalózos játékát a Valve platformján. Később egy belsős beszámoló fényt derített arra, hogy a Ubisoft körülbelül 650-850 millió dollárt költött a Skull and Bones fejlesztésére. Megérte? Nos, elengedni egyelőre nem akarják, az biztos.
A Ubisoft nyilvánosságra hozta a Skull and Bones következő 12 hónapjának roadmapjét és az első komolyabb Year 2 szezon már el is startolt. Ennek része a jobb felszerelésfrissítéseket biztosító Item Ascension, a World Tiers pedig egy új nehézségi szintet vezet be, de az első szezon legjobb része a PvP, ami egy kicsit később (tippre május végén) fog befutni, méghozzá a Death Tides játékmóddal együtt. Bár a Skull and Bonesban már a megjelenés óta elhagyhattad a hajódat, az, ami a szárazföldön várt rád, nem volt éppen túl izgalmas. A Ubisoft ezen kíván változtatni a harmadik évadban érkező szárazföldi harcokkal, amik keretén belül még kardpárbajt is vívhatunk más kalózokkal.
Borítókép forrása: Ubisoft