Közeleg az 1.4-es Skyrim javítás, a Bethesda pedig hivatalosan is listázta, mit várhatunk a legújabb frissítéstől, mely minden platformon elérhető lesz, igaz, hivatalos dátum még nincs.
"Reméljük, hogy a jövő hétre véglegesítjük a kódot, és elküldhetjük végre a konzolgyártóknak, na meg kiadhatjuk PC-re." -- szól a hivatalos közlemény.
A legfontosabb javítás most is a PS3-as portot érinti. A játék a japánok konzolján még mindig katasztrofális "minőséget" képvisel, lévén szaggat, bugos, és annyit tölt, hogy simán lehet főzni, takarítani, vagy csicsikálni mellette. Bár a legutóbbi javításban is ígérték, hogy rendbe hozzák a dolgot, nem sikerült, így hát most megígérték ismét: PS3-on nem lesz több szaggatás, hurrá.
A teljes javítási lista itt érhető el. Megannyi küldetés- és script-hiba felsorolásra kerül benne, látszik, hogy egy ilyen összetett program esetén megannyi buktatója van a programozásnak.
További jó hír, hogy a hónap végén megjelenik a Skyrim Creation Kit and Steam Workshop PC nevű kiegészítő szoftver, mely a modok elkészítését és telepítését teszi egyszerűbbé.
"Reméljük, hogy a jövő hétre véglegesítjük a kódot, és elküldhetjük végre a konzolgyártóknak, na meg kiadhatjuk PC-re." -- szól a hivatalos közlemény.
A legfontosabb javítás most is a PS3-as portot érinti. A játék a japánok konzolján még mindig katasztrofális "minőséget" képvisel, lévén szaggat, bugos, és annyit tölt, hogy simán lehet főzni, takarítani, vagy csicsikálni mellette. Bár a legutóbbi javításban is ígérték, hogy rendbe hozzák a dolgot, nem sikerült, így hát most megígérték ismét: PS3-on nem lesz több szaggatás, hurrá.
A teljes javítási lista itt érhető el. Megannyi küldetés- és script-hiba felsorolásra kerül benne, látszik, hogy egy ilyen összetett program esetén megannyi buktatója van a programozásnak.
További jó hír, hogy a hónap végén megjelenik a Skyrim Creation Kit and Steam Workshop PC nevű kiegészítő szoftver, mely a modok elkészítését és telepítését teszi egyszerűbbé.
Azért ez tényleg igaz
@schuby a comapniont kihagytad de arra elég hogy véleményt mondjak bőven.... és ofc mindet más típusu karival unalmassá válik a harc hamar...
de ha már olyan küldi amiben nincs barlang: Weaking Nightmare, House of terror, és sorolhatnám, persze ehhez az szükséges hogy ne csak végigrohanj mindenen.
a companion küldi sorozat meg kb a legalja
@InMortal mondj már egy küldetés sorozatot amibe egyszer se kel dungeonba menni....
Ez a legjobb a Skyrim-ben,h semmi sem kötelező. Csak akkor kell megcsinálnod minden dungeon-t ,ha meg akarod csinálni az összeset.
Igazából a New Vegas (vicces, hogy a workbench-nek ugyanaz a konzolkódja a Skyrim-ben mint a Fallout-ban) és Oblivion összegyúrása plusz sárkányok és kétkezes varázslat meg szebb grafika.
De ne értsétek félre, a Skyrim-nek nem is ez a varázsa, a varázsa felfedezés és nagybetűs HANGULAT ami valakit vagy megfog vagy nem, ez most teljesen emberfüggő.
Például engem meg a kollégát egyáltalán nem rántott be, én személy szerint például már hülyét kaptam a sok dungeon-től, nekem az már túl sok, nincs időm meg energiám se arra, hogy minden kis barlangba meg odúba bemenjek leöljem a bentlévőket. Egyszerűen nekem már túl nagy benne a szabadság. A Dragon Age (nem a 2. rész hanem az 1.) és a Witcher 2 pont a sandbox és lineráis játékmenet aranyközépútján volt, nem kellett csőben menni de nem is kellett kilométereket futni a küldetések között. Fenn tudták tartani az érdeklődésemet, a Skyrim erre nem volt képes mert egyszerűen túl sok minden van benne egy olyan játékosnak mint én. Még a hangulata se fogott meg a Bethesda-s Fallout-okkal ellentétben, ez a polgárháborús Stormcloak vs Birodalom szál pédául teljesen súlytalan.
Hamár úgyis néhány példát vettek a New Vegas-ból és FO3-ból akkor legalább random encounter rendszert lemásolhatták volna, legalább érezni lehetett volna ezt a konfliktust. Mert azért Mojave sivatagban és Capital Wasteland-en tudnak háborúzni.
Szóval ízlések és pofonok
anubys ez lesz xear kedvenc módja akkor.
https://www.youtube.com/watch?v=p8IKykVvNUs