A WUCHANG: Fallen Feathers körül már most hatalmas az érdeklődés és egyesek szerint ez lehet az idei év Black Myth: Wukongja. A sztori Kínában játszódik a Ming-dinasztia összeomlása idején, ahol banditák és hadurak mellett emberfeletti lényekkel is összecsaphatunk majd. Ebben a kalandban a játékosok körülbelül 60 órányi fullos játékidőre számíthatnak, öt fő-pályával, amelyek teljesítése egyenként 10-12 órát vesz igénybe – persze ez függ attól is, hogy mennyire vagyunk ügyesek a bossharcoknál. A játék július 24-én jelenik meg PC-re és jelen generációs konzolokra, a Game Pass kínálatába pedig mindjárt az első napon bekerül – a soulslike-rajongók legnagyobb örömére.
Az előrendelések már élnek. Az Unreal Engine 5-ben készült WUCHANG: Fallen Feathers elképesztően jól néz ki, de persze tudjuk jól, hogy a látvány nem minden – kell hozzá értékelhető játékmenet és harcrendszer is. A helyszínek összekapcsolódnak, és felfedezésre ösztönöznek, de teljesen szabadon lehet megválasztani, hogy melyik irányba indulunk. Ezáltal tetszőleges sorrendben nézhetünk szembe a bossokkal, és dönthetjük el azt is, hogy kivel lépünk szövetségre, ami okán többféle befejezés is adott lesz. Nyáron kiderül, mekkora sikereket érhet el a Leenzee alkotása, de simán benne van a pakliban, hogy ugyanúgy körbe lesz rajongva, mint a Wukong volt.
Borítókép forrása: 505 Games