A Famitsu legutóbbi interjújából, amelyet Nate Fox és Jason Cornell rendezőkkel készített, meg lehetett tudni néhány érdekességet a készülő Ghost of Yotei-ről. A történet a főszereplő, Atsu bosszúhadjárata körül forog, amelyet a Yotei Six ellen fog végrehajtani. Az open-world játéktérnek hála azonban olyan sorrendben vadászhatod majd le a tagokat, ahogy csak jónak látod. Az még nem tiszta teljesen, hogy mennyi szabadságot kapsz majd a központi cél elérésében, de Nate Fox azt állítja, hogy a játékosok választási lehetőségei kulcsfontosságúak számukra a fejlesztésben. A PlayStation Magyarország ma azt is felfedte, hogy a játék MAGYAR FELIRATTAL érkezik, ami remek hír lehet azoknak, akik szeretik a Sony címeit az anyanyelvükön játszani.

Egy nyílt világú kalandjáték szempontjából a Ghost of Yotei rendelkezik a legnagyobb szabadsággal és a legnagyobb térképpel az eddigi nyílt világú játékaink közül – jegyezte meg Fox. Ez azt jelenti, hogy a Sucker Punch játékait figyelembe véve a Yotei térképe a méreteit tekintve még a Ghost of Tsushima térképét is le fogja körözni, az inFAMOUS-játékokról már nem is beszélve. Mindez elég jól hangzik, de persze sosem a méret a lényeg: ha nem tudják kellő tartalommal feltölteni, akkor könnyen unalomba fulladhat az ide-oda mászkálás a hatalmas térképen. Viszont épp a Tsushimából kiindulva nem valószínű, hogy a Ghost of Yotei kevesebb tartalmat kínálna fel nekünk.

A borítókép illusztráció