Az volt az egyik legnagyobb gond az előző generációval, hogy bár rengeteg szemkápráztató játék jelent meg PS4-re és Xbox One-ra (elég csak az olyan címekre gondolni, mint a Red Dead Redemption 2, a The Last of Us Part 2 vagy a Gears of War 4), a hardveres limitációk miatt az esetek többségében be kellett érnünk 30 képkockával másodpercenként – persze akadnak kivételek, lásd DOOM. Leginkább a belső nézetű lövöldék esetében volt fájó ez a korlátozás, hiszen ott van például a Far Cry 4, amely egy csodálatos helyszínt tárt elénk a Himalája lábánál elterülő Kyrat képében, ám ha lövöldözésre került a sor (és ez azért elég gyakran megesett), akkor bizony érződött, hogy nem 60fps-sel van dolgunk. Jó hír viszont, hogy ha valaki PS5-ön kíván belekezdeni Ajay történetébe, annak már nem kell fognia a fejét a sebesség láttán.

Az IGN szúrta ki a gael_74 nevű Reddit-felhasználó néhány órával ezelőtt közzétett bejegyzését, amelyben egy képpel támasztotta alá a játékos, hogy az 1.08-as javításnak köszönhetően már a 60fps-t is támogatja a Ubisoft 2014-ben megjelent, nemrégiben a fedett keblek miatt kereszttűzbe került open world FPS-e, ami értelemszerűen élvezetesebb felfedezést és simább tűzharcokat jelent. Nem ez egyébként az első, hogy a cég megduplázza a képkockaszámot egy régebbi cím esetében, hiszen tavaly novemberben például a nagy megbecsülésnek örvendő Assassin's Creed Syndicate kapott hasonló kezelést – na, ki örülne, ha idővel a Far Cry 3-hoz is érkezne egy ilyen tapasz?

A borítóképek forrása: Steam