
Forradalmian új shadertechnológiát vezetnek be, amivel már nem csak gyönyörű 3D-s modelleket jeleníthet meg a videokártya, de a processzor munkájába is besegít. Ezzel együtt nagyobb támogatást kapnak a többmagos processzorok is.
Végül pedig a Tesselation eljárást is leleplezték, ami, hasonlóan az ATi 2001-ben bejelentett TruFormjához, a játékban szereplő modelleket darabokra bontva részletesebbé teszi azokat. Ezzel a technológiával a videokártya a 2500 poligonos fát szétdarabolja, és egy 4000 poligonos modellt készít belőle, miközben ez nem megy az fps (kvázi a sebesség) rovására.
Még DirectX 10 sincs a gépemben ( hála az égnek ez alapján ).Minket akarnak leépíteni ezzel? Olcsóbb a konzol+HDTv+5.1-es hangfal.
Még DirectX 10 sincs a gépemben ( hála az égnek ez alapján ).Minket akarnak leépíteni ezzel? Olcsóbb a konzol+HDTv+5.1-es hangfal.
egyébként jól hangzik, meg az is, hogy támogatva lesznek a dx10 kártyák is
egyébként jól hangzik, meg az is, hogy támogatva lesznek a dx10 kártyák is
Na most az év végi VGA vásárlást szerintem el halasztom.
Na most az év végi VGA vásárlást szerintem el halasztom.
Új technológia, újabb 100 ezrek a gépfejlesztésre... egyenlőre csak ennyit látok...
Új technológia, újabb 100 ezrek a gépfejlesztésre... egyenlőre csak ennyit látok...
Pont MOST rendeltem meg az ATI/AMD HD4850-es videokártyát és erre meg már jön is a DX11...ki.............. a Microsoft!Minek ennyi újítást ha még a DX9-et sem használták ki teljesen?Az jó,h szebb a grafika meg minden de minden évben nem szeretnék új gépet venni!!!
Pont MOST rendeltem meg az ATI/AMD HD4850-es videokártyát és erre meg már jön is a DX11...ki.............. a Microsoft!Minek ennyi újítást ha még a DX9-et sem használták ki teljesen?Az jó,h szebb a grafika meg minden de minden évben nem szeretnék új gépet venni!!!