Nem lőtt mellé a Warhorse Studios a Kingdom Come: Deliverance folytatásával, hiszen az akció-RPG brutálisan kelendő jelenleg a piacon. A Warhorse korábban bejelentette, hogy a játékból alig több mint egy nap alatt már egymillió példányt adtak el, ez a szám pedig azóta a sokszorosára növekedett. A modern felskálázási technológiák térhódítása már egy ideje téma a gaming-körökben, azonban a Warhorse Studios elkötelezett amellett, hogy a megfelelő optimalizálásnak továbbra is az első helyen kell állnia. A fejlesztőcsapatok manapság gyakran a felskálázásra hagyatkoznak, és figyelmen kívül hagyják a megfelelő optimalizálást, ami azt eredményezheti, hogy a játékaik a gyengébb hardvereken egyszerűen botrányosan rosszul futnak. A Kingdom Come: Deliverance 2 mögött álló csapat viszont úgy van vele, hogy inkább a végletekig tökéletesítik, csiszolják és nézik át bugok után kutatva az adott játékukat és csak ezután dobják piacra.

Tobias Stolz-Zwilling fejlesztő a Tech4Gamersnek elmondta, hogy a Warhose Studiosnál másképp állnak a felskálázási technológiákhoz, mint egyéb stúdiók. Úgy döntöttünk, hogy a játékunk optimalizálása a jobb megoldás, mint más rendszerekre hagyatkozni – mondta Stolz-Zwilling. Szerinte a megfelelő portolás kulcsfontosságú és addig nem is lenne szabad kiadni egy játékot, amíg abban hemzsegnek a bugok – hallod ezt, Ubisoft?

Borítókép forrása: Warhorse Studios