Március 13-án számoltunk be nektek arról, hogy a több mint 6 millió játékossal büszkélkedő S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl legújabb javításával mókusok lepik majd el a Zónát, az időközben befutott Patch 1.3 azonban nem csupán emiatt lehet érdemes a figyelemre, sőt, az apró rágcsálók igazából csak a jéghegy csúcsát képezik. A GSC Game World egy külön tweetben, valamint Steamen is kiemelte a legfontosabb újításokat, módosításokat, így nem feltétlenül kell átbogarásznunk a masszív patch note-ot (amit egyébként ITT találtok, ha van egy „kis” szabadidőtök) ahhoz, hogy megtudjuk, min ügyködtek a fejlesztők az elmúlt hetek során.
A kép forrása: X
A több mint 1200 változtatást tartalmazó tapasz legfontosabb pontjai közé tartozik, hogy átalakították picit az Altered Itemeket (néhányan panaszkodnak a Weird Water nerfelése miatt, én meg már annak is örültem volna anno Xboxon, ha egyáltalán spawnol), de emellett a mutánsok mozgásán és viselkedésén is változtattak a szakik a nagyobb immerzió érdekében. Természetesen további bogárirtás is történt, ahogy a fő- és mellékküldetéseket érintő hibákból is kigyomláltak néhányat (több mint 400-at), valamint tovább javult az A-Life, életszerűbbé varázsolva ezzel az NPC-ket. A GSC Game World értelemszerűen messze nem végzett még a csiszolgatással, ráadásul tényleges kiegészítőkre is számíthatunk, szóval felettébb örülhetnek azok, akinek mostanra a Zóna lett a második otthonuk.
A borítóképek forrása: Stalker 2, Digital Trends