Az elődeihez hasonlóan sajnos a nagy reményekkel várt S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl sem készült el teljesen a megjelenésre, így a GSC Game World a mai napig rendszeresen szállítja a kisebb-nagyobb frissítéseket – a legutóbbi update például nem kevesebb 1700 hibát orvosolt. Hiába azonban a rengeteg hiba (bocsánat: anomália), az Unreal Engine 5-tel készült posztapokaliptikus lövölde már nem sokkal a debütálása után megismerkedett a siker fogalmával, a diadalmenet pedig azóta is tart, hála a fejlesztőcsapat kitartó munkájának és a visszajelzésekre való odafigyelésnek.

stalker-2-heart-of-chornobyl.jpg

A kép forrása: X

Nemrég például arról számolt be a hamvaiból feltámadt stúdió, hogy immár 6 millió játékos próbált szerencsét a S.T.A.L.K.E.R. 2 kegyelmet nem ismerő világában, ami bizony egy elképesztő teljesítmény, pláne annak fényében, hogy milyen nehéz utat jártak be a fejlesztők. Ez a szám persze nem összekeverendő a tényleges eladásokkal, hiszen az Xbox Game Pass kínálatában is megtalálható a program, de azért így is van miért megemelnünk a kalapunkat a készítők előtt.

Én személy szerint szívből örülök a GSC sikerének, mivel a hibák és hiányosságok (leginkább rád nézek most, kedves A-Life 2.0!) ellenére is egy utánozhatatlan hangulattal megáldott, kellőképpen hosszú és tartalmas játéknak tartom a Heart of Chornobylt, és már alig várom a korábban beígért DLC-ket.

A borítóképek forrása: Xbox.com, Steam