Most, hogy a Life by You és a The Sims 5 is a kukában végezte, a Maxis sikersorozatának első két része pedig csak a PC-seknek nyújthat örömteli pillanatokat, az életszimulátorok kedvelői érdeklődve figyelik az inZOI című produkciót, amely már a karakterkészítőjével is felhívta magára a figyelmet, az időközben érkezett információk alapján pedig világossá vált, hogy egy méltó kihívóval állunk szemben. A KRAFTON (PUBGThe Callisto Protocol) kiadásában készülő, Unreal Engine 5-öt használó (a gépigényért ERRE tessék) produkció az ígéretek szerint teljesen új szintre emeli majd a zsánert, ráadásul nemcsak látvány (ez eléggé egyértelmű), de immerzió terén is soha nem látott magasságokba kerül az a bizonyos léc, a lehetőségek tárházáról már nem is beszélve.

És ha már a lehetőségeknél tartunk, természetesen a sajnálatos elhalálozások mellett sem mehetünk el szó nélkül, az élet körforgása ugyanis a The Sims-szériának is fontos részét képezi – bizonyára mindenki tudja, hogy a medencéből kivett létrával könnyedén hidegre tehettük anno a Simjeinket. Ez szerencsére (?) az inZOI esetében sem lesz másként, sőt a játékigazgató, Hyungjun „Kjun” Kim elmondásai alapján kifejezetten változatosra sikeredett a paletta, így bátran kísérletezhetnek azok, akik klisésnek tartják a boldog befejezést.

A vezető a fent látható bemutató végén árulta el, hogy akár a fürdőszobában való elcsúszás és a romlott étel is pontot tehet a karaktereink életének végére, de az áramütés sem ismeretlen fogalom ebben az univerzumban. „Amikor javítod az elromlott eszközöket, benne van a pakliban, hogy áramütés ér, szóval csak óvatosan. Nagyon alacsonyra tettem ennek az esélyét, de elég gyakran meghibásodnak a dolgok. Összesen egyébként 16 különböző módon halhatnak meg a karakterek [az inZOI-ban]” – fogalmazott Hyungjun Kim.

Ennél is érdekesebb viszont, hogy hírünk alanyában még az elismerés hiánya (!) is korai elmúláshoz vezethet, ha pedig valaki úgy dobja fel a bakancsot, hogy a béka se... feneke alatt volt a megítélése, akkor bizony szellemként térhet vissza az „élők” sorába. Ehhez képest már nem is olyan durva, hogy akár az autók is elüthetnek, nemde? Az inZOI március 28-án jelenik meg Steamen (egyelőre Early Access-ként), érdeklődve figyeljük, vajon beváltja-e a hozzá fűzött reményeket.

A borítóképek forrása: KRAFTON