Scott McCarthy, a Sony MLB 11: The Show című játékának márkaigazgatója a Scrawl FX-nek adott interjújában beszélt az exkluzív játékok üzleti előnytelenségeiről. Scott szerint sokkal jobban megéri a multiplatform programok konzolonkénti exkluzív tartalmaival házalni, mintsem teljes játékokkal.

"Közeli kapcsolatot ápolunk a független kiadókkal, így nem szükséges, hogy a játékokat egy az egyben exkluzívvá tegyük, elég, ha bizonyos extra tartalmakat teszünk elérhetővé a gépünkön. (...) Amikor ugyanis egy játékot exkluzívvá teszel, leszűkíted annak vásárlóközönségét, ezt pedig mi nem szeretnénk. Mi azt akarjuk, hogy egy játék minél nagyobb branddé válhasson, hisz csak ez hat az iparnak. (...) Ezenfelül persze azt is el akarjuk érni, hogy a létező legjobb platformon játsszák az emberek, így egyes részeit PS3 exkluzívvá kell tennünk."

Azaz bár a PS3-at jelenleg pont az igen minőségi exkluzív címek tartják a fronton (Uncharted-sorozat, Killzone-széria, Gran Turismo 5, és még sorolhatnánk), a Sony is tisztában van vele, hogy az egy adott gépre korlátozott játékok kora a végéhez közelít. Lehetséges, hogy egy totálisan multiplatform jövő elé nézünk?