2007 márciusában jelent meg az új, egészestés Teenage Mutant Ninja Turtles CGI mozi Kevin Munroe rendezésében, mely a 90-es évek elején készített korábbi filmeknél sötétebb, picivel keményebb. Természetesen egy ilyen alkotás üvölt a bitesítésért, így nem estünk hanyatt, hogy bejelentették a játékverziót az összes létező vasra, azaz konzolokra, PC-re és kézimasinákra.
Örömünk teljes lehet, ugyanis nem valami ismeretlen sufnituning műhely kapta meg a jogokat, hanem az Ubisoft. Akár gonoszkodásnak is hangozhat: sok dolguk nincs, ugyanis ha kicserélik a Prince of Persia játékban a herceget két- sőt sokéltű barátainkra, máris kész a játék. Ám ez szinte komoly, ugyanis valóba ez a helyzet: a fejlesztőcsapat ugyanaz, a stuff motorja a PoP erőműve, és ugyanolyan atletikus, akrobatikus mozgássorokat kell bemutatnunk, melyet kedvenc koronás hősünk immár tökélyre fejlesztett.
Persze itt négy hérosz van, akiket ezúttal nem külön-külön terelgetünk, hanem összehangoltan, kihasználva egyéni képességeiket, hiszen a bátor teknőcök repertoárja minden tekintetben (mozdulatok, támadások) egyedi, és a győzelem kulcsa a legtöbb esetben ezek megfelelő kombinálása.
azt kell mondjam, hogy bizony egy idő után unalmas lehet. Minden pálya teljesen ugyanaz, haladni kell és néha harcolni. Az irányítás nem annyira rossz de néha frusztráló Ami igazán nagy hibája a játéknak az a kamera kezelése amit a játékos sajnos nem tud irányítani. A kamera önállóan mozog, néha olyan rosszul, hogy nem igazán lehet látni, hogy merre kell menni, jópárszor vaktában ugrottam háztetőkről, hátha arra kell menni. Illetve amikor harc közben néha ráközelít a teknőcre akkor nem látni, hogy mennyi ellenség van és, hogy hol vannak.
Mindezek ellenére nem egy rossz játék, hangulatos és azért a pályákat próbálták változatossá tenni. De nem hiszem, hogy ha majd befejezem akkor akár egy pályát is újra fogok játszani, hogy jobb minősítést kapjak.
Összegzésül: akik szerették / szeretik a ninja teknőcöket azoknak egyszeri végigjátszása kellemes időtöltés.