A Jon Shafer's At the Gates nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint megadni a lehetőséget Róma eltörlésére. A játék egy vérbeli 4X, ami nem meglepő: Jon Shafer a műfaj egyik meghatározó alakja, aki a húszas évei elején programozó gyakornokból rekordsebességgel küzdötte fel magát a Civilization V vezető dizájnerévé, maradandó nyomot hagyva a modern, digitális 4X-et szinte egymaga létrehozó sorozatban. Ennek ellenére a játék nem lett jó: ötletes és egyedi alapra épített, de kidolgozatlan, felületes, lassú, üresjáratokkal teli, és a kiegyensúlyozatlan gazdasági rendszer miatt igazából céltalan is. Ez nem a 4X forradalma. Kár érte.
Jon Shafer's At the Gates
Minden idők egyik leghíresebb, legmonumentálisabb, és egyik legrémisztőbb könyvmonstruma, a hat kötetben, sok év alatt kiadott, körülbelül 4000 oldal terjedelmű „A Római Birodalom hanyatlásának és bukásának története” nemcsak a felvilágosodás korának egyik legjelentősebb irodalmi remeke, de egyben a történelemkutatás és a modern történelmi könyvek létrejöttének egyik úttörője, amely a kiadása óta eltelt lassan 250 év ellenére még mindig a Róma iránt érdeklődők egyik legbiztosabb forrása.
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.