Rise and Fall: Civilizations at War
Az Age of Empires, a Civilization, az Empire Earth első része és a Rise of Nations egyértelműen követendő példa az RTS-ek számára. Nagy ellenfelük a Total War sorozat, melyben a bázisépítést és a nyersanyagtermelést teljesen kivették a játékból, és helyette 3D-s, hatalmas alakulatokkal, seregekkel operáló csatákat jelenítettek meg. A Rise and Fall készítői (akik nem mellesleg az Empire Earth-t is készítették) e játékokat kívánták elegyíteni az akciójátékokkal. Finom is lett volna egyik pillanatban madártávlatból kiadni a parancsokat, másik pillanatban pedig már TPS nézetből valós időben vállvetve kűzdeni a csatában...
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.
#5
Domearrow
2010. december. 24. 10:08
Imádom a Hero Mode odavág ^^
#4
Domearrow
2010. november. 27. 11:07
EZ NAGYONJÓ GAME
#3
Ghost24
2010. június. 27. 18:30
Szerintem is nagyon jó játék, de én a pályaszerkesztőét egyáltalán nem tudtam kezelni. Kár, hogy az ilyen játékokban nem az Age of Mithology-hoz hasonló pályaszerkesztőt tesznek bele, szerintem azt könnyebb használni.
#2
JonnyB
2009. január. 05. 16:35
A tesóm ezt akarja szülnapra
#1
GOD95
2009. január. 05. 15:41
Jó + jó!