Daniel Vávra nevét még 2002-ben jegyeztem meg, a Mafia: The City of Lost Heaven című klasszikus, és kedvenc játékom kapcsán. 2010-ben, a Mafia 2-nél nem tűnt fel, hogy ő is dolgozott rajta, majd eltelt 8 év, és jött a Kingdom Come: Deliverance, ami ugyan engem teljes egészében elkerült, de Vávra ismét megcsillogtatta a tehetségét. Idén pedig a Kingdom Come: Deliverance 2-t köszönhetjük neki és csapatának, akik ismét egy piszok élvezetes játékot tettek le az asztalra.

Ennek viszont ára volt: megromlott Vávra egészségi állapota.

"Komoly egészségügyi problémáim voltak a stressztől(...) Le kell lassítanom egy időre."

"Az a baj, hogy ilyen sokáig tart egy-egy jáék, mert több az ötletem, mint az időm. Van pár projekt, amit szívesen megcsinálnék. És jó lenne őket rendesen előkészíteni, hogy ne legyenek káoszosak. Remélem, hogy az AI-forradalom segíteni fog ebben, és a jövőben nem elveszi a munkánkat az AI, hanem segíti. Szóval egy csomó dolog könnyebb és gyorsabb lesz."

Így legyen! Nagyon reméljük, hogy Vávra mester jobban van, és még jó sokáig készít nekünk játékokat, AI-val, vagy anélkül.