Aki játszott a Kingdom Come: Deliverance 2-vel, az tudja, hogy a Warhorse Studios mesteremberei tonnányi tartalmat pakoltak a kirobbanó sikert aratott középkori RPG-be, így aztán túlzás nélkül kijelenthetjük, hogy Henry második kalandja egy valódi időtemető. Nos, mint az néhány nappal ezelőtt kiderült, az eredeti tervek szerint még ennél is gigantikusabb lett volna az időközben új kihívásokkal bővült szerepjáték, annak executive producere, Martin Klíma ugyanis a prágai Comic-Con keretében beszélt picit a kivágott tartalmakról (via TheGamer), melyek között egy egészen extrém misszió is akad.
A producer elárulta, hogy nem kevesebb mint 35 (!) küldetés maradt a vágóasztalon a fejlesztés során, emellett pedig Kuttenberg (mai nevén Kutná Hora) térképének 15%-tól is meg kellett szabadulniuk a készítőknek, méghozzá egy izgalmasnak tűnő karmarendszerrel egyetemben. Az előző bekezdésben említett küldetésre visszatérve, Martin Klíma azt mondta, hogy tervben volt egy olyan misszió, melynek során Vlad Drakulát (vagy annak fiát, esetleg apját, ő sem emlékszik pontosan) kellett volna elrabolnunk Zsigmond táborából – persze most ne Bram Stoker vérszívójára tessék gondolni, hiszen a Kingdom Come: Deliverance 2 minden téren igyekszik autentikus élményt kínálni.
Talán még ennél is izgalmasabb az ugyancsak szóba került karmarendszer, melynek lényege, hogy Henry tettei alapján kaptunk volna álmokat az alvás során – amennyiben a főszereplő lopással és gyilkolással töltötte a napot, úgy rémálmok gyötörték volna, ami már így leírva is rettentően izgalmasan hangzik, szóval elég szomorú, hogy végül nem került bele a programba. A vezető hozzátette, hogy sok kiollózott tartalom (különös tekintettel a questekre) DLC státuszt kapott a stúdión belül, ami alapján benne van a pakliban, hogy néhány dolog később bekerül a játékba – persze könnyen lehet, hogy ez csak egy szinonima volt a törlésre. Akárhogy is legyen, a „purgálásnak” köszönhetően fél évvel hamarabb jelenhetett meg a Kingdom Come: Deliverance 2, szóval valami jó is kisült a vagdosásból.
A borítóképek forrása: Steam