Már a megjelenés után sejthető volt, hogy a Kingdom Come: Deliverance 2 valósággal nyomtatni fogja a pénzt a Warhorse Studios (valamint a Deep Silver) számára, két héttel a debütálást követően pedig teljesen egyértelművé vált a dolog, a csapat ugyanis büszkén számolt be arról, hogy Henry második kalandja átlépte a kétmilliós álomhatárt. Tekintve, hogy a cég egész évben ellátja majd a rajongókat kiegészítőkkel és frissítésekkel (a modtámogatásról már nem is beszélve), nagyjából biztosra vehető, hogy be fogunk még tudni számolni néhány mérföldkőről, egyelőre azonban maradjunk a februárnál, amit bizony majdnem elvitt a középkori RPG – legalábbis a tengerentúlon.

A Circana elemzője, Mat Piscatella Bluesky-on adta a követői tudtára, miként teljesített a játékipar az előző hónapban Amerikában, a bejegyzésekből pedig kiderült, hogy bár a Monster Hunter Wilds vitte a prímet februárban (ez igazából nem is volt kérdés), a Kingdom Come: Deliverance 2 fejlesztőinek is volt miért pezsgőt bontaniuk, hírünk alanya állhatott ugyanis a dobogó második fokára.
Ennél is fontosabb viszont, hogy a szakember szerint az alkotásból több mint ötször annyi talált gazdára februárban, mint a 2018-ban napvilágot látott elődjéből, ami még úgy is elképesztő teljesítmény, hogy volt egy hét előnye – a Kingdom Come: Deliverance 2 február 4-én, az első rész pedig február 13-án került fel a polcokra. Ha mindehhez hozzávesszük, hogy értékelések terén (legyen szó a szakma vagy a felhasználók véleményéről) is a folytatás teljesített jobban, nem túlzás kijelenteni, hogy a második fejezet minden szempontból szintlépést jelent a stúdió számára – már csak az a kérdés, hogy milyen produkcióval kívánja ezt fokozni Daniel Vávra és csapata.
A borítóképek forrása: Steam, PlayStation Store