A Blizzard történetét bemutató nem hivatalos könyv írója, David Craddock elárulta a sajtónak, hogy a fejlesztőcég egy időben azon dolgozott, hogy a Diablo-sorozatot átültesse a világűrbe. A fejlesztés közvetlenül a Diablo II munkálatainak befejezése után, tehát 2000-ben (két évvel a StarCraft után) kezdődött meg; a Blizzard North a csapatát két részre osztotta, az egyikük a Diablo III-on kezdett el dolgozni, míg a másik a Starblo néven emlegetett játéknak állt neki.

A munkálatok jól haladtak, hiszen a csapatnak nem csak egy koncepcióval sikerült előállni, hanem egy működő prototípusuk is volt. A furcsa játékban a Dibalo-sorozatban már kívülről-belülről ismert játékmechanizmusokat használva a saját, átalakítható hajónkkal járhattunk volna bolygóról bolygóra idegen lényeket mészárolva le, majd elvéve értékes tárgyaikat.

Craddock beszámolója szerint 2003 nyarára, nagyjából Max és Erich Schaefer, illetve David Brevik távozásának idejében, röviddel a Blizzard North felszámolása előtt már több működő példány is volt a Starbloból, ám a projekt végül a süllyesztőben végezte.