Még 2021-ben jelentették be, hogy a Ubisoft Toronto a Splinter Cell Remake-en ügyködik, azóta viszont nem sokat hallottunk a projektről: jött ugyan néhány művészeti koncepció, tudjuk, hogy fontos lesz a ray tracing, és hogy a játék a Snowdrop engine-t használja majd. Ezen felül viszont nem túl sok a konkrétum, és ez sajnos most sem változik.

Ezúttal ugyanis mindössze annyi derült ki, hogy egy Wesley Chartrand nevű szakember két éven keresztül tartott retrospektív, visszatekintő előadásokat a fejlesztőknek, amiken a klasszikus Splinter Cell játékok sikerességének titkát kutatták. Reméljük rá is találtak a titok nyitjára, és ennek fényében formálják a Splinter Cell Remake jövőjét. Az mindenesetre remek hír, hogy tiszteletben tartják a nagy elődöket, és elrugaszkodás helyett tanulnak belőlük.

Megjelenési dátumról semmi infó, de egyesek szerint 2026. végéig fog befutni Sam Fisher régi-új kalandja.