- Kilépett a The Stomping Land modellezője
- Egy hónapja nem hallott semmit a projektvezetőtől
- A fizetését sem kapta meg
- Nagyon úgy tűnik, hogy a játékból semmi nem lesz
A The Stomping Land halálát hivatalosan senki sem mondta még ki, de minden jel arra utal, hogy a projektnek befellegzett. Az első rossz hír augusztusban érkezett, mikor a támogatóknak, majd a sajtónak is feltűnt, hogy két hónapja teljes csönd honol a játék körül, ráadásul a sikeres Kickstarter-gyűjtés után. Aztán persze kaptunk egy bíztató helyzetjelentést, miszerint a The Stomping Land továbbra is készül, sőt szebb lesz, mint valaha, ugyanis az Unreal Engine 4-re váltanak, de szeptemberben már arról írtunk, hogy a játék eltűnt a Steam kínálatából, látszólag megpecsételve a sorsát.
Szeptember óta, szinte természetes módon, semmit sem hallottunk a játékkal kapcsolatban, és habár időközben valamikor visszatért Steamre, a Twitter- és a Facebook-oldalon, valamint a hivatalos fórumon sem volt érdemi fejlemény -- egészen januárig. Ekkor a csapat modellezője, Vlad Konstantinov jelezte, hogy szünetelteti a játékon való munkát, ugyanis egy hónapja nem hallott semmit a projektvezetőtől, Alex „Jig” Fundorától, aki pénzzel is tartozik neki. Konstantinov azt mondta, hogy valami nem változik, kénytelen lesz továbbállni, és például az elkészült modellek értékesítésével fedezni a bérköltségét -- a helyzet pedig láthatóan nem változott: Konstantinov nemrégiben a Beasts of Prey fejlesztőihez igazolt, sőt már kész is az első modellje, ami minden bizonnyal eredetileg a The Stomping Landben szerepelt volna.
Mindebben sajnálatos módon a legnagyobb vesztesek azok, akik támogatták a gyűjtést, a Kickstarter ugyanis tehetetlen. Az egyik támogató felvette a kapcsolatot az oldallal, akik csak annyit tudtak tenni, hogy emlékeztették Fundorát a vállalt kötelességeire, de ezen túlmenően mást nem áll módjukban tenni, vagyis, jelen állás szerint, mindenki, aki pénzt adott a The Stomping Landre, az gyakorlatilag az ablakon dobta ki a pénzét.