A The Stomping Land egy ígéretes ötletként indult, ami jól láthatóan beindította a játékosok fantáziáját, de az álom a dinók közti túlélésről hamar szertefoszlott, miután a fejlesztők látszólag feladták az ötletüket, és meglógtak a több mint 100 ezer dollárral, amit a Kickstarteren gyűjtöttek.
Az egész augusztusban kezdődött, mikor a támogatók szóvá tették, hogy a Korai hozzáférésben történt megjelenés óta egy árva szót sem mondtak a fejlesztők; sem a Twitter-csatorna, sem a Facebook-oldal nem volt aktív május óta, a hivatalos webszájt pedig még most sem működik.
Miután a sajtó ezt felkapta, illetve a játékosok petíciót indítottak a pénzük visszaszerzésének reményében, a fejlesztő, Alex „Jig” Fundora közleményt adott ki, amiben elmondta, hogy a fejlesztés nem állt le, sőt új grafikusmotorra, az Unreal Engine 4-re váltanak, ami ugyan sok munkát jelent, de hosszú távon megtérül. Ezt augusztus 6-án nyilakozta, de azóta megint semmit sem hallani a játékról és annak fejlesztéséről, így jogosan aggódhatnak a támogatók -- s az sem jó jel, hogy a The Stomping Landet már nem lehet megvásárolni a Steamen.
A játék a minap eltűnt a Korai hozzáférés katalógusából, ám az még nem világos, hogy ezt maga a SuperCrit csapata kérte, vagy a Valve távolította el a hónapok óta tartó rádiócsönd miatt -- akárhogy is történt, nem áll jól a The Stomping Land szénája, egy újabb példával szolgálva arra, hogy alaposan nézzük meg, mit támogatunk, illetve ez is csak sürgeti azt, amiért Ausztrália perre ment, hogy a Valve nyújtson pénzvisszatérítési garanciát.