A The Stomping Land egyszemélyes fejlesztőcsapata, a SuperCrit, körülbelül két hónapja nem adott hangot magáról, a támogatók pedig érthető módon kezdenek nagyon idegesek lenni, hiszen pénzt költöttek egy olyan játékra, ami látszólag nem akar elkészülni.
A helyzet nem túl biztató, ugyanis a május 23-án indult korai hozzáférés óta nem sok minden történt a The Stomping Land háza táján. A premier után röviddel jött egy nagy tartalomfrissítés, majd rá egy héttel egy újabb patch, ami igazított az optimalizáción. Május 30-án aztán Alex „Jig” Fundora a Kickstarter-projektlapon jelezte, hogy továbbra is aktívan folyik a fejlesztés, de ezt követően nagyon elcsendesült. A Facebook-oldal május 30. óta nem frissült, a fórumon június 6-án írtak utoljára a fejlesztő, a Twitter-csatorna pedig június 20. óta csendben van, ráadásul Fundora nem is reagál, ha közvetlenül szeretnének vele beszélni a támogatók vagy a sajtó.
A The Stomping Land 114 ezer dollárt gyűjtött össze a Kickstarteren, több mint ötszörösét annak, amit eredetileg kértek, szóval nagy volt az érdeklődését, ám a mostani rádiócsönd miatt egyre többen követelik, hogy a játékot távolítsák el a Steamről és adják vissza a pénzüket -- a játékosok még egy petíciót is indítottak júniusban, ami most 1500 aláírásnál tart.
Az egyelőre nem világos, hogy miért hallgattak el a fejlesztők, bár a Kotaku szerint részben köze lehet az egésznek ahhoz, hogy május óta nincs, aki a The Stomping Land PR részét kezelné, illetve június 17-én Jig jelezte, hogy éppen személyes gondokkal küszködik, s ezért nem tudott írni.