Yves Guillemot, a Ubisoft elnök-vezérigazgatója egy nemrég lezajlott konferencián a jól megszokott őszinteségével a következőket mondta: „Azért vásároltuk meg a Massive Entertainmentet az Actvisiontől, mert azoknak a fickóknak ott a Blizzard, így nekik nincs akkora szükségük erre a stúdióra, mint nekünk. A Massive különösen erős az RTS műfajban, így segíteni fognak nekünk, hogy közelebb kerüljünk az MMO szegmenshez. Valójában először „könnyű” MMO-játékokkal indítunk, mivel ezek már régóta igen népszerűek Kínában, de mostanában az USA és Európa területén is, és rengeteg profitot termelnek. A célunk tehát, hogy könnyű MMOG-címekkel nyissunk, majd a jövőben előállunk RPG és RTS játékokkal is, szintén az MMO-ágazatban.”
Arról az elnök úr nem beszélt, hogy mi lesz a WiC expanziójának, illetve a szintén a svédek műhelyében készülő konzolos átiratának sorsa, de semmi nem indokolja azt, hogy leállítanák a projektet, így a remek stratégia rajongói szerintem megnyugodhatnak, a Soviet Assault előbb-utóbb befut, utána pedig jönnek majd a mikrotranzakciós, faék bonyolultságú, főleg az ázsiai piacra kihegyezett MMO-játékok a Ground Control és a World in Conflict mesterembereitől...
Arról az elnök úr nem beszélt, hogy mi lesz a WiC expanziójának, illetve a szintén a svédek műhelyében készülő konzolos átiratának sorsa, de semmi nem indokolja azt, hogy leállítanák a projektet, így a remek stratégia rajongói szerintem megnyugodhatnak, a Soviet Assault előbb-utóbb befut, utána pedig jönnek majd a mikrotranzakciós, faék bonyolultságú, főleg az ázsiai piacra kihegyezett MMO-játékok a Ground Control és a World in Conflict mesterembereitől...
Elmondásodból pedig a BF: Heroes szerű játékot kell elképzelni?
igazából eszerint a WiC SA-nak jönnie kell, mivel konkrétan az is egy MMOG