A Ghost of Yotei a legutóbbi State of Play legvégén mutatkozott be, mindenki legnagyobb meglepetésére. 1603-ban, tehát cirka 300 évvel Szakai Dzsin története után járunk, Cusima szigete helyett pedig a címadó Yōtei-hegy környékén fogunk kalandozni, amit ma Hokkaidóként ismerünk. A készítők kiemelték, hogy miközben igyekeztek megtartani a Ghost of Tsushima alappilléreit (csodás tájak, saját tempóban történő felfedezés), azért az innovációról sem feledkeztek meg, így egy ismerős, ugyanakkor mégis frissnek ható élményt kapnak a rajongók 2025-ben. A Sucker Punch a Ghost of Yotei megjelenése után további spinoffokkal kívánja bővíteni a Ghost-szériát.
A NYTimesnak nyilatkozva Nate Fox, a Ghost of Yotei kreatív igazgatója megemlítette, hogy a csapat célja, hogy a Ghost franchise-t a videójátékokon túlmutató spinoffokkal bővítse. Azt már tudjuk, hogy készül a Ghost of Tsushima-film, viszont az egyéb spinoff-játékok mellett nagy az esély egy sorozatra is. Ez a Sonynak már bejött korábban (lásd: The Last of Us-sorozat), a Sucker Punch pedig szeretne még többet bemutatni a feudális Japán történelméből és épp A sógun rengeteg Emmy-díja az ékes példája annak, hogy a közönség is vevő az ebből a korszakból származó történetekre.