Az NFS-széria számára kis túlzással ugyan, de sorsdöntő lehet ez az év, hiszen ha a Slightly Mad Studios gyermeke, a SHIFT ugyanolyan bukás lesz, mint a tavalyi év Undercoverje, akkor bizony befellegzett a szériának, ám a beszámolók és a videók alapján nem kell semmi ilyentől tartani. A játék ugyanis szakított az utóbbi években unalomig ismételt tuningolós formulával, és inkább a komolyabb versenyek világát vette célba, tehát búcsút intünk az arcade kezelésnek és a dísz törésmodellnek, hogy utat engedjünk az okosabb, agresszívabb és versenyzőnként egyedi mesterséges intelligenciával felvértezett ellenfeleknek, az innovatív belső nézetnek, valamint a valódi versenypályák digitális másának. Persze mindez édeskevés azoknak, akik tavaly és azelőtt kemény ezrek kifizetése után nagyot csalódtak, de nekik itt van a ma megjelent PC-s demó, melyben Spa Francorchamps híres aszfaltcsíkján és a Londonban kiépített fantáziapályán száguldozhatnak öt szuper kocsival (Dodge Viper, Lotus Elise, BMW M3, Nissan GTR, Pagani Zonda), ezzel plusz segítséget nyújtva a vásárlás nagy kérdésében.
Need for Speed: SHIFT demó!
Megérkezett a Need for Speed: SHIFT kipróbálható verziója, melyben két pálya és öt versenyautó kapott helyet.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Need for Speed: SHIFT megjelenés:
2009. szeptember 17.
Need for Speed: SHIFT gépigény:
CPU: 3200 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 10 GB
Már nem azért, lehet hogy hülye kultúráltalan vagyok, de én úgy tudom, a Nedd for Speed-et külön kategóriákra szedték (legalábbis az egyik év eleji számban Miguel bácsi ezt írta ) Szóval aki nem a komoly versenyeket szereti, hanem az Arcade-versenyeket, annak se kell izgulnia (ha még mindig igaz, hogy szétszedték )
Sebaj, lesz még a NFS-nek arcade-ra kihegyezett része.
Én úgy tudom, hogy a 4 kerékmeghajtású autók sem tapadnak 100%-ban az aszfalthoz. Szóval valós a csúszkálás, ez nem a készítők hibája.
1.a külső nézet furán megy a kocsi
2.néha a 4 kerék meghajtás is akanyarban elégé csuszkál (ami szóval hát enm volan szabad)
3.azért mert versenypályán megy a játék ÉS HÁT ÉN JOBBAN SZERETEM HA VÁROSBAN JÁTSZÓDNA MINT PL."AZ UNDERGROUND 2" még talán az is jó volan ha vennék alapul az inderground 2 őt és a grafikár akoncentránának és az irányitásra és csa kfeljavitanák az volna a legjobb.VAGY LEGALÁB CSINÁLJONAK 1 OJAN JÁTÉKOT AMI STREET RACE,aszem most mindeki tudja h milyen játékra gondolok jó tele uca driftekkel stb. amit a underground2 után csinálatk az tisztára szr mondjuk még a most wanted elmegy de hát annak a grafikájával van gond.jó volna ha már vaki megmondaná nekik h milyen játékot kell csinálni.azt nem mondom h ezzela SHIFTEL nem lehet játszani de hát mondom ez nekem csak egy 3 érdemel.Szentem ezze nem csak én wok igy....... 2 napt játszottam vele és már meg is untam.CSINÁLYATOK VAMI JOBB JÁTÉKOK!!!!!!!!!!!!!
De azért sikerült 1-2 versenyt mennem és azt kell mondjam egész jóra sikerült. Bár a demó beállítási lehetőségei meglehetősen korlátozottak, azért tűrhetőre sikerült beállítani az irányítást. Jó az FF és nagyjából jól is regálnak az autók. A hangok csodásak és pár grafikai dolog is tetszik, pl. műszerfal, fejmozgás, meg az effektek nagy sebességnél + ütközéseknél, sokat adnak az érzéshez az biztos!
Viszont valahogy nem nyűgözött le annyira mint vártam.
Másodszor.A játék jó, csak nehéz irányítani billentyűzettel, habár nem állítgattam az irányítást, de úgy voltam vele hogy legyen realisztikus. Most azon vagyok hogy vagy beállítom és akkor megyek bill-el, vagy pedig veszek egy kormányt, amit már évek óta tervezek.
Unexpected end of archive
konkrétan ezt, valyh miért?
De a GRID-re be nem cserélném...