A Slightly Mad Studios által a Black Box stúdió executive producere, Michael Mann és az EA Games Europe vezető alelnöke, Patrick Soderlund közreműködésével fejlesztett Need for Speed SHIFT élethű és lenyűgöző vezetési élményt nyújt. A Slightly Mad Studios fejlesztői és designerei dolgoztak a kritikák által magasztalt GT Legends és GTR 2 játékokon. A Need for Speed SHIFT eddig példátlan hitelességgel reprodukálja a legmodernebb autókkal való versenyzés élethű érzését. A játékosokat lenyűgözően izgalmas funkciók lökik az akció közepébe, ilyen a döbbenetesen realisztikus belső nézetű vezetőfülke-kamera és egy vadonatúj ütközési mechanika, melyek a sebesség és a pattanásig feszült hangulatú autóversenyzés hangulatának egészen egyedi érzését eredményezik. Soderlund tagja egy versenycsapatnak, mely nemrég részt vett a TOYO TIRES 24H Dubai 2009 versenyen, az év első jelentős versenyeseményén. Csapata az 5. helyen végzett a színvonalas megmérettetésen. Soderlund és a SHIFT fejlesztőcsapat elkötelezték magukat, hogy a nemzetközi játékostábor számára megteremtik az „ott vagyok a pályán” élményét.
Need for Speed: SHIFT
Kapcsolj a legmagasabb sebességbe! A korunk motorsportját tükröző, valódi vezetési élményt kínáló Need for Speed SHIFT játékot versenyzők készítették versenyzőknek.
Élethű grafika, izgalmas játékmenet, egész jó irányítás
Nekem ami negatív:
Sokáig tölt, nagy gépigény, egy idő után unható, néhol idegesítő menühangok xD, lehetne realisztikusabb is
az egyetlen játék ami jól és realisztikusan irányítható az a GTR evolution
1,5 millió kilométert vezettem, megvan a páv I-II-II, levizsgáztam a hungaroringen a Gerhard Berger vezetéstechnikai tréningen egy pár éve, tehát ne mondja senki hogy nem vezettem még autót, de ezzel a játékkal bajok vannak, késik a kormányzás, csúszkál össze vissza, nem reális. Aki ezzel jól tud játszani az a szupermárióban is profi
sztem