Az új Need for Speed, a Rivals kapcsán sok játékos panaszkodik arra, hogy platformtól függetlenül maximálisan csak 30 fps-sel tud futni, holott elviekben egy next-gen programmal van dolguk. Nos, az EA hallja ezeket a panaszokat, s megígérték, hogy a jövőben a 60 fps-t fogják megcélozni.
A kiadó Twitteren mondta el ezt, miután az egyik játékos rákérdezett arra, hogy tervezik-e eltávolítani az fps-korlátot a PC-s verzióból, ám az már nem teljesen világos, hogy ez konkrétan a jövőben érkező játékokra vonatkozik, vagy még az idén kiadott játékot patchelik nemsokára. Szeretném azt hinni, hogy is-is.
A Need for Speed: Rivals fps-problémájára egyébként már van egy többé-kevésbé működő, de egyáltalán nem tökéletes megoldás, ami feloldja a korlátot anélkül, hogy a korábbi felhasználói megoldásokkal ellentetében játszhatatlanul felgyorsulna a program. Itt egy videó arról, hogyan kell ezt megcsinálni.
BF hez térve meg: Engine ott volt ismerték 100%-san, és ne hidd, hogy 2 nappal a gépek megjelenése előtt kapták kézhez a fejlesztői kiteket...
BF hez térve meg: Engine ott volt ismerték 100%-san, és ne hidd, hogy 2 nappal a gépek megjelenése előtt kapták kézhez a fejlesztői kiteket...
Ott a végén: Hogy a PC-s hez hasonlítva milyen beállítások szerint fut konzolon a BF4, és mivel az engine adott, kisebb módositásokkal ugyanaz fut PC-n és konzolon, de már most is vissza kellett venni, hogy meglegyen a 60 FPS, miközben nem néz ki úgy a játék mint PC-n kimaxolva ( ajánlom figyelmedbe a képeket is, van sok ). Ebből az következik: Ha annyira birta volna a hardver akkor biztosan csutkára húzva adták volna ki, és nem visszavéve = Ennyit bír a hardvere, később megintcsak még jobban ki fog jönni a különbség. 360/PS3 korában még fél-1 évig szebbek voltak a konzolos kiadások a cross platform játékokból, de jelen helyzetben már mostlátszik, hogy hamarosan megintcsak ugyanott leszünk, és megint a konzolok fogják majd vissza a dolgokat...
Ott a végén: Hogy a PC-s hez hasonlítva milyen beállítások szerint fut konzolon a BF4, és mivel az engine adott, kisebb módositásokkal ugyanaz fut PC-n és konzolon, de már most is vissza kellett venni, hogy meglegyen a 60 FPS, miközben nem néz ki úgy a játék mint PC-n kimaxolva ( ajánlom figyelmedbe a képeket is, van sok ). Ebből az következik: Ha annyira birta volna a hardver akkor biztosan csutkára húzva adták volna ki, és nem visszavéve = Ennyit bír a hardvere, később megintcsak még jobban ki fog jönni a különbség. 360/PS3 korában még fél-1 évig szebbek voltak a konzolos kiadások a cross platform játékokból, de jelen helyzetben már mostlátszik, hogy hamarosan megintcsak ugyanott leszünk, és megint a konzolok fogják majd vissza a dolgokat...
laceszgamer: Egyébként oké, hogy 97es vagyok, de attól még nekem van igazam és nem neked. ;) Egyébként általában konzolosok szoktak szívni az elején (új gépeknél mert a multiplatform fejlesztők még nem tudnak rendesen programozni rá és/vagy sok platformra fejlesztenek (amit mondtam már)) mert nem olyan szépek/mennek jól a játékok, csak jelen esetben ugyan úgy szívnak a PCsek is. :P Mert ha láttál már egy Ryse-t, Killzone SF vagy egy The Divisont és azt mondod, hogy gyengék az NFShez a gépek, akkor szerintem hagyd abba a videójátékozást, de minimum olvasgass egy kicsit a hardverekről. :)
Nem voltak képesek normálisan optimalizálni a játékokat, a BF esetében a nyomott határidő miatt a CoD esetében, meg egyértelmű, hogy miért.
laceszgamer: Egyébként oké, hogy 97es vagyok, de attól még nekem van igazam és nem neked. ;) Egyébként általában konzolosok szoktak szívni az elején (új gépeknél mert a multiplatform fejlesztők még nem tudnak rendesen programozni rá és/vagy sok platformra fejlesztenek (amit mondtam már)) mert nem olyan szépek/mennek jól a játékok, csak jelen esetben ugyan úgy szívnak a PCsek is. :P Mert ha láttál már egy Ryse-t, Killzone SF vagy egy The Divisont és azt mondod, hogy gyengék az NFShez a gépek, akkor szerintem hagyd abba a videójátékozást, de minimum olvasgass egy kicsit a hardverekről. :)
Nem voltak képesek normálisan optimalizálni a játékokat, a BF esetében a nyomott határidő miatt a CoD esetében, meg egyértelmű, hogy miért.
Galéria
Meg mielőtt nyomod a rizsát olvass utána a dolgoknak. Ott van mindjárt az említett Ghost is, Box pont hogy butítva futtatja, mert nem bírná, csak felskálázzák 1080P-re, de a gép 720p-ben rendereli a játékot....
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-battlefield-4-next-gen-vs-pc-face-off-preview
BF4-edhez meg ajánlom ezt, főleg a cikk végén van leírva a lényeg, konzolos 60 FPS nek mi az ára pl a BF4 esetében....
Ennyit erről
De Age of Empires, C&C, Anno, Settlers, Ground Control és még sorolhatnám, hogy hány játék tűnt el amik korszak alkotók voltak.
Vagy ha nem is tűntek el de régóta nincs hír róluk, és kötve hiszem, hogy stratégiát hegesztenek, főleg, hogy néhány csapat fel is oszlott.
Ott van a Magyar Digital Reality, ők is a haegemonia óta nem csinálnak stratégiát vagy ha igen akkor ilyen kis indie szerűségű játékokat.
Több stratégia játék van az "eltűntek" vagy "passzív" játékok listáján mint az "aktívokén".