A Need for Speed: Rivals minden platformon, így PC-n is csak 30 fps sebességet fog produkálni, mégpedig az új AllDrive rendszer miatt. Ez gondoskodik arról, hogy a singleplayer, kooperatív és a multiplayer mód között elmosódjon a határ, s egyik pillanatról a másikra egy többszemélyes versenyben találjuk magunkat.
Ahhoz azonban, hogy ez simán működjön, tartalék erőforrásokra van szükség, úgymond a legrosszabb lehetőségre is fel kell készülni, például arra, ha hirtelen megjelennek a játékosok. Ezt az fps korlátozásával oldották meg a fejlesztők, mely szerintük 30-nál még elfogadható élményt ad, s az AllDrive rendszert sem hátráltatja.
A Need for Speed: Rivals jelenleg csak 6 játékost tud kezelni; ez a szám a megjelenésig változhat, illetve az Xbox One, PS4 és a PC platformon még tovább növekedhet, ám ezt találják ideálisnak a fejlesztők, ennél több szerintük már káoszt okozna.
Need for Speed: Rivals -- Megjelenés: 2013. november 19. (PC, Xbox 360, PS3) -- Gépigény: nem ismert