A Need for Speed: Rivals (nem szabad összetéveszteni a 2005-ben PSP-re megjelent Need for Speed: Underground Rivals-zal, ahhoz semmi köze) a DICE által kifejlesztett, a némileg módosított Frostbite 3 grafikusmotorra épül, ennek pedig az volt a jótékony tulajdonsága, hogy a fejlesztés könnyebben és gyorsabban zajlott, míg a kész termék egy nagyon részletes kidolgozást kaphatott, ami meg tudja mutatni, mit tud az engine, s azt, hogy mire képesek a különféle játékgépek. Természetesen a játék az Xbox One-on, PlayStation 4-en és PC-n a legszebb, s itt több játékos tudja majd egymással tölteni az idejét, ám az alapvető funkciókat, a játékteret és a lehetőségeket tekintve semmi különbség nincs az Xbox 360-as és PS3-as verziókkal.
Minden platformon élvezhetjük afiktív Redview County vendégszeretetét, mely igazi paradicsom azoknak, akik az illegális versenyzés világában az élre akarnak törni. Játékosokként az a feladatunk, hogy ebben a szabadon bejárható városban a versenyek és ilyen-olyan kihívások teljesítésével feljebb araszoljuk a ranglétrán, ameddig mindenki fel nem néz ránk. Ám lehetőségünk van arra is, hogy a rend őreként magunkfajta versenyzőket kapcsoljunk le. Egyszóval valami olyasmit kell elképzelni, mint a Hot Pursuit-játékok esetében, azzal a különbséggel, hogy itt részletesen átszabhatjuk a versenyzésre használt autóinkat, matricákat, egyedi rendszámtáblát és teljesítményfokozó kiegészítőket aggatva rájuk, illetve nem szabad megfeledkezni a bevezetőben már említett összekapcsolt élményről sem.
Ennek a gerincét az AllDrive fantázianévvel ellátott rendszer biztosítja, mely lerombolja a szólista és a multiplayer játéktér között húzódó határt. Az egészet úgy kell elképzelni, hogy bármikor csatlakozhatunk a barátaink játékvilágához, s az ő terükben versenyezhetünk, sőt, a játék intelligensen, automatikusan kooperatív módba áll, ha a helyzet úgy alakul. Erre egy példa: te belépsz a haverod játékába, majd rövidesen a pálya egyik végében bajba keveredsz a rendőrséggel. Kialakul egy nagy üldözés, ami keresztülvisz a térképen, az utad közben pedig találkozol az említett barátoddal, akinek szintén a nyakában lihegnek a zsaruk. Ekkor a játék úgy veszi, hogy kooperatív módban vagytok, s ennek megfelelően alakítja az üldözés közben felugró kisebb feladatokat, vagy kihívásokat.
Valahogy nem hozza vissza a régi Need for Speed-ek hangulatát.
EA-nek vissza kéne találnia önmagához, és újra elkezdenie a jó játékok gyártását.
(Ahogy alattam is említették, működött a copy&paste)
Mivan veled EA GAMES!!!