Azt hiszem, a Tilted Milltől már nem lepődnénk meg az ötlettelen, kényszer szülte próbálkozásokon — éppen ezért hőköltünk hátra, amikor kipróbáltuk a vállalat valós idejű stratégiai játékba oltott Diablo-klónját, a Hinterlandet. Kiválasztott hősünkkel egy — mindig! — véletlenszerűen generált pályán kolbászolhatunk, csapatot toborozhatunk neki, miközben a háttérben építgetjük és szépítgetjük falvainkat. Elképesztő, hogy a két, kissé felszínesen alkalmazott fő összetétel mennyire érdekes és remek hangulatú játékot hoz össze — bár se az RTS-részt, se a hack 'n slasht nem dolgozták ki úgy, mint a stílus különálló darabjaiban, a végeredmény mégis egy izgalmas program lett.

A kizárólag digitális úton terjesztett, alig pár száz megás játék megdöbbentő siker — sőt, a szaksajtó is bőven 70% körül értékelte, amely egy ilyen próbálkozásnál több mint elegendő, nem csoda tehát, ha megérkezett a folytatás. Azonban — ellentétben a legtöbb szoftverrel — ez a folytatás nem második rész (pedig, elnézve a Valve stratégiáját, ezt akár öt felvonásra is lehetne bontani...), hanem küldetéslemez, ráadásul — dobpergés, fanfárok! — ingyenes, akinek megvan a játék, az máris szipkázhatja le Steamről az Orc Lords címet viselő expanziót. Két új játszható kaszt (lord és sámán), megváltozott játékmenet (az orkok kétszer annyit zabálnak, mint mások, cserébe gyorsabban tanulnak közelharcot; iszonyatosan bénán állítanak elő tárgyakat, cserébe a sámánjuk totemek segedelmével segítőket idézhet), számtalan új tárgy minden kasztnak — ezt kapjuk tehát, figyelem, ingyen és bérmentve!