- John Ebenger megszólalt a Mass Effect Paragon/Renegade rendszere kapcsán
- Nagyjából 92 százalék a jó úton maradt
A Mass Effect-trilógia egyik visszatérő eleme a Paragon/Renegade rendszer volt, ahol döntéseink és a párbeszédek során tanúsított hozzáállásunk határozta meg, hogy jó- vagy rosszfiú lesz belőlünk. Ennek kapcsán osztott meg most egy nagyon érdekes adatot a Twitteren a széria átvezetőiért felelős rendező, John Ebenger.
A beszélgetés abból indult ki, hogy valaki felvetette: a játékosok nem szívesen játsszák el a rosszfiút, még akkor sem, ha erre amúgy van lehetőség. Ezt pedig Ebenger is alátámasztotta, azt írja ugyanis, hogy a Mass Effect-játékosok 92 százaléka választotta a Paragon utat, elenyésző volt tehát azok aránya, akik Renegade-et játszottak, pedig nagyon sok energiát tettek ezekbe a tartalmakba is.
A fentiekhez érdemes hozzátenni, hogy ez valamelyest a rendszer hibája is lehet, hiszen a játék elég gyakran ösztönzött bennünket arra, hogy a jó úton maradjunk. Ebenger szerint ezért is változtatták meg a Mass Effect 3-ra, de úgy tűnik, az arányt ez sem borította fel különösebben, a legutóbbi rész, az Mass Effect Andromeda pedig teljesen kukázta a moralitás rendszert.
Amúgy a ME1-t 3x toltam ki : 1 paragon és 2 renegát, a ME2-t szintén... A ME3-at már csak egyszer bírtam elviselni és nem is érdekelt az egész, csak túl akartam lenni rajta... Szomorú... RIP Bioware és igen : köszönjük ezt is ea !!! B@rmok!