Ahogy arról mostanra talán mindenki értesült, olyannyira nem fog visszatérni a játéktörténelem egyik legnagyobb bukásának bizonyult Concord (holott voltak erre utaló jelek), hogy a Sony nemcsak a kissé késve érkezett hero shootert dobta a tó mélyére, de még az azt fejlesztő Firewalk Studios alól is kirántotta a szőnyeget. Semmi sem lesz tehát a korábban is csupán lehetőség szintjén létezett free to play modellre váltásból, az alkotóknak pedig most új állás után kell nézniük, ám a villany lekapcsolása előtt még írtak egy meglehetősen hosszúra sikeredett bejegyzést X-en, amelyben rámutattak, hogy ők csak szerették volna előrébb mozdítani az ipart az új ötletek bevonásával.
„A Firewalk azzal az ötlettel indult, hogy egy szélesebb közönség számára is elérhetővé tegye a többjátékos címek nyújtotta örömöket” – olvasható a búcsúlevél első sorában, majd ezt követően arra is kitértek a fejlesztők, hogy honnan indult a csapat, és milyen nehézségeken (pandémia, felvásárlás) kellett átnavigálniuk a hajót, mielőtt bemutatták a Concordot. „Vállaltunk néhány kockázatot az út során – például, hogy a kártyajátékok és a verekedős alkotások aspektusait házasítottuk a belső nézetű lövöldékkel –, és bár néhány elem nem talált be annyira az embereknél, ahogy azt reméltük, az elképzelés, miszerint új ötletekkel kell előrukkolnunk, kiemelt fontossággal bír a médium előremozdítása szempontjából” – folytatódik a bejegyzés.
Ez utóbbi mondattal egyébként én is egyetértek, hiszen valóban nem árt, ha néha felkavarják a videójátékok állóvizét, ám ezt nem egy olyan hero shooterrel kellett volna megkísérelni, ami egyrészt későn lett bemutatva, másrészt szinte semmivel sem kínált többet a konkurenciánál, ráadásul még csak nem is ingyenes címként látott napvilágot – ebben az esetben legalább egy minimális esély lett volna arra, hogy nem hasal el rögtön az érkezése után. Szerintetek megérdemelt volna még egy esélyt a Concord, vagy ez volt a legjobb döntés a Sony részéről?
A borítóképek forrása: Sony / Firewalk Studios
tehát látták hogy mi volt a baj, tudták hogy mit kellet volna változtatni, de továbbra is nyomatták a gender woke elmebajukat a játékba, és most hogy 400 milliót kidobtak az ablakon, még mindig kiállnak az elmebajuk mellet.
nem, ez nem játékfejlesztés, ez kőkemény gender politikai narratíva amit le akartak tuszkolni az emberek torkán, és ezzel a "nonapology" szöveggel erősen kezdenek egy vallási szektás gyülekezetre emlékeztetni.
az ilyen játékközösséget romboló cégeket, fejlesztőket, egyéneket, ki kell rekeszteni, és nem azért mert mások... hanem mert sokadjára is képtelenek belátni hogy senkit nem érdekelt a játékba bujtatott fanatikus politikájuk, de csak azért is erőltetni akarják.