Nemrég egy megbízható forrás felfedte, hogy a Concord fejlesztése 400 millió dollárba került. Ez nem kis összeg, hiszen a Sony még soha nem készített játékot ilyen magas költségvetéssel. A Concord ennek ellenére a földbe állt és végül a játéktörténelem egyik legnagyobb bukása lett belőle. Csak összehasonlításképpen, a Ghost of Tsushima költségvetése hétszer kevesebb volt és a játék mégis hatalmas siker lett.

A cégóriások többnyire a játékterek, illetve a bekerülő térképek méreteinek növelésére koncentrálnak, amikor a 100 millió dollár alatti költségvetéssel rendelkező játékok is csodákra képesek. A Ghost of Tsushima költségvetése mindössze 60 millió dollár volt, viszont a mai napig az egyik legjobb PlayStationre készült akciójáték, aminek még a négy évvel későbbi PC-s portja is rekordokat döntögetett Steamen. Egészen hihetetlen, hogy ez a játék mindössze 60 millió dollárból készült, ráadásul a műfaját tekintve is open-world, míg a Concord mezei online lövöldeként ennek a büdzsének a sokszorosát emésztette fel – az eredményt pedig már ismerjük.