A bejelentést a játék producere, Kitasze Josinori ejtette meg a Microsoft E3-as sajtókonferenciája után.
A Square Enixnél a legutóbbi The Last Remnantot leszámítva minden új játék a PC-alapú Crystal Tools programozói készlettel készül. Ezzel a fejlesztők könnyedén tudnak multiplatform címeket alkotni. Kitasze szerint tartalom tekintetében minden Final Fantasy rajongó ugyanazt fogja kapni platformtól függetlenül, és hamarosan újabb videóanyagot láthatunk a játékból.
„Még ki kell találnunk, hogy hány lemezre lesz szükség az Xbox 360-as verzióhoz. Figyelembe kell vennünk a két formátum [itt a DVD-re és Blu-ray-re utalt] közötti különbséget.
Jelenleg a fejlesztés PC-n folyik, ahol megfelelően működik. Éppen azon dolgozunk, hogy működésre bírjuk a játékot Playstation 3-on, így hát nehéz megmondani, mennyi idő kell az xboxos verzió elkészültéig.”
A Final Fantasy XIII a Square Enix zászlóshajója. A játék a Fabula Nova Crystallis Final Fantasy XIII kollekció tagja, amibe még a Final Fantasy Agito XIII és a Final Fantasy Versus XIII is beletartozik.
A történetről keveset tudni, csak azt, hogy a Pulse nevű világban játszódik. Pulse egy dús növénytakaróval és veszélyes állatokkal megáldott hely, ahol az emberek félelemben élnek. Ezért a Kristályok (Crystals) elhatározták, hogy építenek egy várost, hogy az emberek biztonságban legyenek a Pulsei vadvilágától.
Az említett várost, amit Cocoonnak hívnak, a rejtélyes fal'Cie faj hozta létre. A fal'Cie-k az emberek felett állnak, és mikor a Kristályok úgy döntöttek, hogy Pulse túl veszélyes az emberek számára, megbízták őket Cocoon megépítésével.
A város lakói félnek a kívül lakóktól, és azt hiszik, hogy azok el akarják pusztítani őket. Cocoon Szent Kormánya ezért bárkit kitilt, ha felmerül a gyanú, hogy valamilyen kapcsolatban van a városon kívül lakókkal.
A játék harcrendszere nagymértékben fog hasonlítani a Final Fantasy VII: Advent Children szisztémájához, de a régebbi játékokból is számos elemet láthatunk újra. Ilyen az Active Time Battle, vagy a Limit Breaket váltó Overclock rendszer. Nem utolsósorban visszatérnek a megidézések (Summons) is.
A játékhoz egy ismeretlen, de mindenképpen különlegesnek ígért többszemélyes módot is készítenek a Square Enix-es srácok, de részleteket nem közöltek.
Tokióban a jövő hónapban, egy nagyobb, játékosoknak szóló rendezvényen a készítők azt tervezik, hogy új részleteket közölnek az immáron multiplatform játékról.
A Square Enixnél a legutóbbi The Last Remnantot leszámítva minden új játék a PC-alapú Crystal Tools programozói készlettel készül. Ezzel a fejlesztők könnyedén tudnak multiplatform címeket alkotni. Kitasze szerint tartalom tekintetében minden Final Fantasy rajongó ugyanazt fogja kapni platformtól függetlenül, és hamarosan újabb videóanyagot láthatunk a játékból.
„Még ki kell találnunk, hogy hány lemezre lesz szükség az Xbox 360-as verzióhoz. Figyelembe kell vennünk a két formátum [itt a DVD-re és Blu-ray-re utalt] közötti különbséget.
Jelenleg a fejlesztés PC-n folyik, ahol megfelelően működik. Éppen azon dolgozunk, hogy működésre bírjuk a játékot Playstation 3-on, így hát nehéz megmondani, mennyi idő kell az xboxos verzió elkészültéig.”
A Final Fantasy XIII a Square Enix zászlóshajója. A játék a Fabula Nova Crystallis Final Fantasy XIII kollekció tagja, amibe még a Final Fantasy Agito XIII és a Final Fantasy Versus XIII is beletartozik.
A történetről keveset tudni, csak azt, hogy a Pulse nevű világban játszódik. Pulse egy dús növénytakaróval és veszélyes állatokkal megáldott hely, ahol az emberek félelemben élnek. Ezért a Kristályok (Crystals) elhatározták, hogy építenek egy várost, hogy az emberek biztonságban legyenek a Pulsei vadvilágától.
Az említett várost, amit Cocoonnak hívnak, a rejtélyes fal'Cie faj hozta létre. A fal'Cie-k az emberek felett állnak, és mikor a Kristályok úgy döntöttek, hogy Pulse túl veszélyes az emberek számára, megbízták őket Cocoon megépítésével.
A város lakói félnek a kívül lakóktól, és azt hiszik, hogy azok el akarják pusztítani őket. Cocoon Szent Kormánya ezért bárkit kitilt, ha felmerül a gyanú, hogy valamilyen kapcsolatban van a városon kívül lakókkal.
A játék harcrendszere nagymértékben fog hasonlítani a Final Fantasy VII: Advent Children szisztémájához, de a régebbi játékokból is számos elemet láthatunk újra. Ilyen az Active Time Battle, vagy a Limit Breaket váltó Overclock rendszer. Nem utolsósorban visszatérnek a megidézések (Summons) is.
A játékhoz egy ismeretlen, de mindenképpen különlegesnek ígért többszemélyes módot is készítenek a Square Enix-es srácok, de részleteket nem közöltek.
Tokióban a jövő hónapban, egy nagyobb, játékosoknak szóló rendezvényen a készítők azt tervezik, hogy új részleteket közölnek az immáron multiplatform játékról.
Mindegy, ha kacsa akkor hamarosan jön a cáfolat...
Mindegy, ha kacsa akkor hamarosan jön a cáfolat...
"A játék harcrendszere nagymértékben fog hasonlítani a Final Fantasy VII: Advent Children szisztémájához" - az Advent Children az egy film, ha jól emlékszem, vagy pedig én keverem össze valamivel.
"A játék harcrendszere nagymértékben fog hasonlítani a Final Fantasy VII: Advent Children szisztémájához" - az Advent Children az egy film, ha jól emlékszem, vagy pedig én keverem össze valamivel.
http://www.n4g.com/ps3/News-174069.aspx
"On the first day of the show, the Japanese game publisher announced that Final Fantasy XIII is coming to PlayStation 3, Xbox 360 (in Europe and North America only) and PC."
http://www.n4g.com/ps3/News-174069.aspx
"On the first day of the show, the Japanese game publisher announced that Final Fantasy XIII is coming to PlayStation 3, Xbox 360 (in Europe and North America only) and PC."
Kiváncsi leszek a gépigényére.
Kiváncsi leszek a gépigényére.