A bejelentést a játék producere, Kitasze Josinori ejtette meg a Microsoft E3-as sajtókonferenciája után.
A Square Enixnél a legutóbbi The Last Remnantot leszámítva minden új játék a PC-alapú Crystal Tools programozói készlettel készül. Ezzel a fejlesztők könnyedén tudnak multiplatform címeket alkotni. Kitasze szerint tartalom tekintetében minden Final Fantasy rajongó ugyanazt fogja kapni platformtól függetlenül, és hamarosan újabb videóanyagot láthatunk a játékból.
„Még ki kell találnunk, hogy hány lemezre lesz szükség az Xbox 360-as verzióhoz. Figyelembe kell vennünk a két formátum [itt a DVD-re és Blu-ray-re utalt] közötti különbséget.
Jelenleg a fejlesztés PC-n folyik, ahol megfelelően működik. Éppen azon dolgozunk, hogy működésre bírjuk a játékot Playstation 3-on, így hát nehéz megmondani, mennyi idő kell az xboxos verzió elkészültéig.”
A Final Fantasy XIII a Square Enix zászlóshajója. A játék a Fabula Nova Crystallis Final Fantasy XIII kollekció tagja, amibe még a Final Fantasy Agito XIII és a Final Fantasy Versus XIII is beletartozik.
A történetről keveset tudni, csak azt, hogy a Pulse nevű világban játszódik. Pulse egy dús növénytakaróval és veszélyes állatokkal megáldott hely, ahol az emberek félelemben élnek. Ezért a Kristályok (Crystals) elhatározták, hogy építenek egy várost, hogy az emberek biztonságban legyenek a Pulsei vadvilágától.
Az említett várost, amit Cocoonnak hívnak, a rejtélyes fal'Cie faj hozta létre. A fal'Cie-k az emberek felett állnak, és mikor a Kristályok úgy döntöttek, hogy Pulse túl veszélyes az emberek számára, megbízták őket Cocoon megépítésével.
A város lakói félnek a kívül lakóktól, és azt hiszik, hogy azok el akarják pusztítani őket. Cocoon Szent Kormánya ezért bárkit kitilt, ha felmerül a gyanú, hogy valamilyen kapcsolatban van a városon kívül lakókkal.
A játék harcrendszere nagymértékben fog hasonlítani a Final Fantasy VII: Advent Children szisztémájához, de a régebbi játékokból is számos elemet láthatunk újra. Ilyen az Active Time Battle, vagy a Limit Breaket váltó Overclock rendszer. Nem utolsósorban visszatérnek a megidézések (Summons) is.
A játékhoz egy ismeretlen, de mindenképpen különlegesnek ígért többszemélyes módot is készítenek a Square Enix-es srácok, de részleteket nem közöltek.
Tokióban a jövő hónapban, egy nagyobb, játékosoknak szóló rendezvényen a készítők azt tervezik, hogy új részleteket közölnek az immáron multiplatform játékról.
A Square Enixnél a legutóbbi The Last Remnantot leszámítva minden új játék a PC-alapú Crystal Tools programozói készlettel készül. Ezzel a fejlesztők könnyedén tudnak multiplatform címeket alkotni. Kitasze szerint tartalom tekintetében minden Final Fantasy rajongó ugyanazt fogja kapni platformtól függetlenül, és hamarosan újabb videóanyagot láthatunk a játékból.
„Még ki kell találnunk, hogy hány lemezre lesz szükség az Xbox 360-as verzióhoz. Figyelembe kell vennünk a két formátum [itt a DVD-re és Blu-ray-re utalt] közötti különbséget.
Jelenleg a fejlesztés PC-n folyik, ahol megfelelően működik. Éppen azon dolgozunk, hogy működésre bírjuk a játékot Playstation 3-on, így hát nehéz megmondani, mennyi idő kell az xboxos verzió elkészültéig.”
A Final Fantasy XIII a Square Enix zászlóshajója. A játék a Fabula Nova Crystallis Final Fantasy XIII kollekció tagja, amibe még a Final Fantasy Agito XIII és a Final Fantasy Versus XIII is beletartozik.
A történetről keveset tudni, csak azt, hogy a Pulse nevű világban játszódik. Pulse egy dús növénytakaróval és veszélyes állatokkal megáldott hely, ahol az emberek félelemben élnek. Ezért a Kristályok (Crystals) elhatározták, hogy építenek egy várost, hogy az emberek biztonságban legyenek a Pulsei vadvilágától.
Az említett várost, amit Cocoonnak hívnak, a rejtélyes fal'Cie faj hozta létre. A fal'Cie-k az emberek felett állnak, és mikor a Kristályok úgy döntöttek, hogy Pulse túl veszélyes az emberek számára, megbízták őket Cocoon megépítésével.
A város lakói félnek a kívül lakóktól, és azt hiszik, hogy azok el akarják pusztítani őket. Cocoon Szent Kormánya ezért bárkit kitilt, ha felmerül a gyanú, hogy valamilyen kapcsolatban van a városon kívül lakókkal.
A játék harcrendszere nagymértékben fog hasonlítani a Final Fantasy VII: Advent Children szisztémájához, de a régebbi játékokból is számos elemet láthatunk újra. Ilyen az Active Time Battle, vagy a Limit Breaket váltó Overclock rendszer. Nem utolsósorban visszatérnek a megidézések (Summons) is.
A játékhoz egy ismeretlen, de mindenképpen különlegesnek ígért többszemélyes módot is készítenek a Square Enix-es srácok, de részleteket nem közöltek.
Tokióban a jövő hónapban, egy nagyobb, játékosoknak szóló rendezvényen a készítők azt tervezik, hogy új részleteket közölnek az immáron multiplatform játékról.
Te 80 rugóból miért te lopod a pénzt? xD hol veszeda a játékokat nem boltban az is biztos xD na mindegy várjuk a Final XIII-at és kész!!! lVégre születik még egy jóó konzolos játék pc-re DMC 4 útán.
Te 80 rugóból miért te lopod a pénzt? xD hol veszeda a játékokat nem boltban az is biztos xD na mindegy várjuk a Final XIII-at és kész!!! lVégre születik még egy jóó konzolos játék pc-re DMC 4 útán.
Pl. photoshop mikor komolyan dolgozik nem egy gyenge gép kell alá és ha már össze gyüjtöttem rá akkor ez is marad.mert sokkal többre tudom használni mint egy Konzolt . és rádásul sokkal jobban néz ki mint egy PS3 vagy egy Xbox360.gondolok erre:plexi lap stb. a PC az PC a Konzol az Konzol.
Pl. photoshop mikor komolyan dolgozik nem egy gyenge gép kell alá és ha már össze gyüjtöttem rá akkor ez is marad.mert sokkal többre tudom használni mint egy Konzolt . és rádásul sokkal jobban néz ki mint egy PS3 vagy egy Xbox360.gondolok erre:plexi lap stb. a PC az PC a Konzol az Konzol.
és kijelenthetem hogy pl. a capcom is tud iszonyatosan jóó portokat késziteni pl. a dmc 4 ami zseniálisan jóó lett mindenben.ráádásul direct x 10 alatt fenséges.Én a barátaimnál szoktam nyomni a FFX-12-vel és imádom. le se tenném órákra.De vivel nincs consolom igy kihagyos lett. De itt a XIII és ezt tuti hogy megveszem mert csak is joo lehet.xD
és kijelenthetem hogy pl. a capcom is tud iszonyatosan jóó portokat késziteni pl. a dmc 4 ami zseniálisan jóó lett mindenben.ráádásul direct x 10 alatt fenséges.Én a barátaimnál szoktam nyomni a FFX-12-vel és imádom. le se tenném órákra.De vivel nincs consolom igy kihagyos lett. De itt a XIII és ezt tuti hogy megveszem mert csak is joo lehet.xD