A bejelentést a játék producere, Kitasze Josinori ejtette meg a Microsoft E3-as sajtókonferenciája után.
A Square Enixnél a legutóbbi The Last Remnantot leszámítva minden új játék a PC-alapú Crystal Tools programozói készlettel készül. Ezzel a fejlesztők könnyedén tudnak multiplatform címeket alkotni. Kitasze szerint tartalom tekintetében minden Final Fantasy rajongó ugyanazt fogja kapni platformtól függetlenül, és hamarosan újabb videóanyagot láthatunk a játékból.
„Még ki kell találnunk, hogy hány lemezre lesz szükség az Xbox 360-as verzióhoz. Figyelembe kell vennünk a két formátum [itt a DVD-re és Blu-ray-re utalt] közötti különbséget.
Jelenleg a fejlesztés PC-n folyik, ahol megfelelően működik. Éppen azon dolgozunk, hogy működésre bírjuk a játékot Playstation 3-on, így hát nehéz megmondani, mennyi idő kell az xboxos verzió elkészültéig.”
A Final Fantasy XIII a Square Enix zászlóshajója. A játék a Fabula Nova Crystallis Final Fantasy XIII kollekció tagja, amibe még a Final Fantasy Agito XIII és a Final Fantasy Versus XIII is beletartozik.
A történetről keveset tudni, csak azt, hogy a Pulse nevű világban játszódik. Pulse egy dús növénytakaróval és veszélyes állatokkal megáldott hely, ahol az emberek félelemben élnek. Ezért a Kristályok (Crystals) elhatározták, hogy építenek egy várost, hogy az emberek biztonságban legyenek a Pulsei vadvilágától.
Az említett várost, amit Cocoonnak hívnak, a rejtélyes fal'Cie faj hozta létre. A fal'Cie-k az emberek felett állnak, és mikor a Kristályok úgy döntöttek, hogy Pulse túl veszélyes az emberek számára, megbízták őket Cocoon megépítésével.
A város lakói félnek a kívül lakóktól, és azt hiszik, hogy azok el akarják pusztítani őket. Cocoon Szent Kormánya ezért bárkit kitilt, ha felmerül a gyanú, hogy valamilyen kapcsolatban van a városon kívül lakókkal.
A játék harcrendszere nagymértékben fog hasonlítani a Final Fantasy VII: Advent Children szisztémájához, de a régebbi játékokból is számos elemet láthatunk újra. Ilyen az Active Time Battle, vagy a Limit Breaket váltó Overclock rendszer. Nem utolsósorban visszatérnek a megidézések (Summons) is.
A játékhoz egy ismeretlen, de mindenképpen különlegesnek ígért többszemélyes módot is készítenek a Square Enix-es srácok, de részleteket nem közöltek.
Tokióban a jövő hónapban, egy nagyobb, játékosoknak szóló rendezvényen a készítők azt tervezik, hogy új részleteket közölnek az immáron multiplatform játékról.
A Square Enixnél a legutóbbi The Last Remnantot leszámítva minden új játék a PC-alapú Crystal Tools programozói készlettel készül. Ezzel a fejlesztők könnyedén tudnak multiplatform címeket alkotni. Kitasze szerint tartalom tekintetében minden Final Fantasy rajongó ugyanazt fogja kapni platformtól függetlenül, és hamarosan újabb videóanyagot láthatunk a játékból.
„Még ki kell találnunk, hogy hány lemezre lesz szükség az Xbox 360-as verzióhoz. Figyelembe kell vennünk a két formátum [itt a DVD-re és Blu-ray-re utalt] közötti különbséget.
Jelenleg a fejlesztés PC-n folyik, ahol megfelelően működik. Éppen azon dolgozunk, hogy működésre bírjuk a játékot Playstation 3-on, így hát nehéz megmondani, mennyi idő kell az xboxos verzió elkészültéig.”
A Final Fantasy XIII a Square Enix zászlóshajója. A játék a Fabula Nova Crystallis Final Fantasy XIII kollekció tagja, amibe még a Final Fantasy Agito XIII és a Final Fantasy Versus XIII is beletartozik.
A történetről keveset tudni, csak azt, hogy a Pulse nevű világban játszódik. Pulse egy dús növénytakaróval és veszélyes állatokkal megáldott hely, ahol az emberek félelemben élnek. Ezért a Kristályok (Crystals) elhatározták, hogy építenek egy várost, hogy az emberek biztonságban legyenek a Pulsei vadvilágától.
Az említett várost, amit Cocoonnak hívnak, a rejtélyes fal'Cie faj hozta létre. A fal'Cie-k az emberek felett állnak, és mikor a Kristályok úgy döntöttek, hogy Pulse túl veszélyes az emberek számára, megbízták őket Cocoon megépítésével.
A város lakói félnek a kívül lakóktól, és azt hiszik, hogy azok el akarják pusztítani őket. Cocoon Szent Kormánya ezért bárkit kitilt, ha felmerül a gyanú, hogy valamilyen kapcsolatban van a városon kívül lakókkal.
A játék harcrendszere nagymértékben fog hasonlítani a Final Fantasy VII: Advent Children szisztémájához, de a régebbi játékokból is számos elemet láthatunk újra. Ilyen az Active Time Battle, vagy a Limit Breaket váltó Overclock rendszer. Nem utolsósorban visszatérnek a megidézések (Summons) is.
A játékhoz egy ismeretlen, de mindenképpen különlegesnek ígért többszemélyes módot is készítenek a Square Enix-es srácok, de részleteket nem közöltek.
Tokióban a jövő hónapban, egy nagyobb, játékosoknak szóló rendezvényen a készítők azt tervezik, hogy új részleteket közölnek az immáron multiplatform játékról.
Mindenesetre azért várom!
Mindenesetre azért várom!
(jah és jó lenne ha lecserélnétek a : P -re a jalet mert nagyon nem illik hozzá xD)
(jah és jó lenne ha lecserélnétek a : P -re a jalet mert nagyon nem illik hozzá xD)
Nekem nem világos , hogy miért van tényként említve a pc-s verzió(egy hír tovább gondolása ez inkább), hiszen eddig is tudtuk, hogy pc-n fejlesztik . Bár én azt hittem mindent pc-n fejlesztenek ez lenne a logikus legalábbis nekem főleg multiplatformoknál. Szal lehet ez is olyan, mint a FFVII remake, mindenki arra gondol ,mikor valami új dolgot akarnak kiadni bár most azzal kapcsolatban egyre több az utalás egyértelműen.
Multi platform let az FF így ezek után még a pc verzió is lehetséges, bár az MS konzoljára való tekintettel nem biztos hogy engedné Egy erős videó kártya áráért vesznek az emberek egy Xbox arcadot (jobban is megéri, garantáltam nem kell cserélni jó pár évig és maxon fut minden rezzenés nélkül.)
Mindezektől függetlenül, ha jön akkor az ütös lesz, ha pedig nem jön, akkor sincs gond, hiszen amilyen vas kell majd neki 50 -60 ezres fejlesztést vígan bekebelezne pc-n, de akkor meg már inkább egy xbox..ezek után szerintem mindegy jöne pcre vagy sem. Ez tipikusan az a játék lesz amit kár lenne min konfiggal nyomni.
Nekem nem világos , hogy miért van tényként említve a pc-s verzió(egy hír tovább gondolása ez inkább), hiszen eddig is tudtuk, hogy pc-n fejlesztik . Bár én azt hittem mindent pc-n fejlesztenek ez lenne a logikus legalábbis nekem főleg multiplatformoknál. Szal lehet ez is olyan, mint a FFVII remake, mindenki arra gondol ,mikor valami új dolgot akarnak kiadni bár most azzal kapcsolatban egyre több az utalás egyértelműen.
Multi platform let az FF így ezek után még a pc verzió is lehetséges, bár az MS konzoljára való tekintettel nem biztos hogy engedné Egy erős videó kártya áráért vesznek az emberek egy Xbox arcadot (jobban is megéri, garantáltam nem kell cserélni jó pár évig és maxon fut minden rezzenés nélkül.)
Mindezektől függetlenül, ha jön akkor az ütös lesz, ha pedig nem jön, akkor sincs gond, hiszen amilyen vas kell majd neki 50 -60 ezres fejlesztést vígan bekebelezne pc-n, de akkor meg már inkább egy xbox..ezek után szerintem mindegy jöne pcre vagy sem. Ez tipikusan az a játék lesz amit kár lenne min konfiggal nyomni.
sg2:sztem jobb ha csöndbe maradsz és nem rontod a közhangulatot, ha tényleg azt hiszed h tudod az igazságot akko inkább tartsd meg magadnak, nemvalószínű h sokmindenkit érdekel. Am meg ha tegyük fel igazad van, akkor is jobb érzés reménykedni mint realistán egyszerűen csak rávágni h nincs esélye ezért meg ezért. És vanank csodák. ^^
sg2:sztem jobb ha csöndbe maradsz és nem rontod a közhangulatot, ha tényleg azt hiszed h tudod az igazságot akko inkább tartsd meg magadnak, nemvalószínű h sokmindenkit érdekel. Am meg ha tegyük fel igazad van, akkor is jobb érzés reménykedni mint realistán egyszerűen csak rávágni h nincs esélye ezért meg ezért. És vanank csodák. ^^
Remélem nem sg2nek lesz igaza. Amúgy ez ingame? mert akkor lemegyek a pincébe az államért.
Remélem nem sg2nek lesz igaza. Amúgy ez ingame? mert akkor lemegyek a pincébe az államért.