Persze megvonhatnánk a vállunkat, azonban itt már jóval többről van szó, mint csak játékról: a tetemes pénzösszeg eltűnése ugyanis az EVE gazdaságát alaposan megrendítette, illetve a játékosok hitét is a sci-fi univerzum bankrendszerében, az EBANK-ben. A szóban forgó játékos, Ricdic a bank vezérigazgatója volt, maga az EBANK pedig a legnagyobb pénzügyi intézmény az egész játékban. A csalárd játékost persze kitiltották (többet ilyen esetben nem lehet még tenni, lévén a virtuális pénzt még mindig nem lehet hatékonyan, a törvény segítségével is megvédeni), viszont ez csekély kárpótlás azért a kárért, amit okozott. A virtuális pénzek valódi értéke egyébként koránt sem lebecsülendő: elég a kínai farmerekre gondolni, vagy olyan MMOG-kre, mint a Second Life, ahol már hivatalosan is lehet valódi pénzzel játékbeli kreditet vásárolni, illetve egyéb pénzügyi tranzakciókat végezni.
Eve Online pénzügyi botrány
200 milliárd ISK játékbeli kreditet fújt meg egy EVE Online játékos egy játékbeli bankból, hogy 5000 dollárért eladja azt, és saját valós életbeli pénzügyeit rendbe hozza.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
EVE Online (dobozos verzió) megjelenés:
2009. március 12.
EVE Online (dobozos verzió) gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 2048 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 6 GB
(nem játszok a játékkal csak rendesen elolvastam a hírt )
Hol fordulhat elő az hogy 1 játékos ilyen helyzetbe kerüljön máshol.
Kipróbáltam egy valahánynapos trialt még régebben de túl monotonnak tűnt meg elég összetettenk, és időhiány miatt nem éreztem kedved komolyabban belefolyni.
Mondjuk már régebben is volt valami ilyesmi hír, hogy pár player megmozdulása alaposan felkavarta a vizet az egész játékban (nem emlékszem pontosan mi történt)
de szerintem ez követendő példa lehetne más játékokban is hogy a játékosok igazán formálhassák az adott világot, és ne csak létezzenek benne.