A Revelations II címre keresztelt bónuszcsomag nem az első, hanem egyből a hetedik a sorozat történetében, és szinte biztos, hogy nem is az utolsó bár nem csatlakoztak milliók a jó bonyolult szoftverhez, a valódi játékosbázis már megvan egy ideje. Megpróbálom lefordítani a cuccban várható extrákat, miután nem értek a programhoz, előre is elnézést, ha valamit rosszul értelmeznék. Szóval... bekerül a Heat rendszer, amely új dimenziót ad az űrcsatákhoz; egyszerűsítik a kezdők számára a programot, átfogalmazzák a tutorialt; Vista alatt felgyorsítják a játék motorját; új képességeket tömnek a cuccba; új ügynöki feladatok, valamint különleges, ritkán, és változatos helyeken születő NPC-k kerülnek be; végül de nem utolsósorban pedig bemutatkozik több új taktika, amelynek segítségével a játékosok nagyobb túlerő ellen is eredményesek lehetnek, vagy, inkább elmenekülhetnek azok elől.
EVE Online expanzió: ingyen és bérmentve
Újabb ingyenes küldetéslemez érkezik az EVE internetes szerepjátékhoz a valódi, vérbeli közösségeket alkotó, politikával és árulásokkal megfűszerezett MMORPG hívei tehát ismételten hónapokra tűnnek majd el a szemünk elől.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
EVE Online: The Second Genesis megjelenés:
2003. május 06.
EVE Online: The Second Genesis gépigény:
CPU: 450 MHz,
RAM: 128 MB,
VGA: 32 MB,
HDD: 1 GB
A nagy/túl nagy szabadságérzésről...
Én is jobban preferáltam egy rpg-ben a jól kidolgozott történetet, háttérrel (a la FALLOUT, Baldur's Gate), de az online játékokban (nem a BF2 szerű lövök játék) elég jó a közösségi élet.
Itt igen jó móka volt, mikor a nagyok vittek minket a magyar bázishoz, tudván, hogy egy csomó NPC és ellenséges PC áll az utunkba. A torkom a szívembe dobogott
A klán döntései és eredményei pedig kihatással van a játék egészére. Nem mindenhol jelzik a térképen, hogy biza ez a régió az ilyen és ilyen csoport fennhatósága alatt áll.
Csak hát időrabló ez is. Ha fejlődni akarsz és nem lemaradni a többiektől, akkor keményen kell nyomni.
A cikkhez hozzászólva pedig: na ez az a hozzáállás, amit a Blizzardból hiányolok.
Hát nem tudom... pont ez a bajom az RPG-kel. Nekem fontos a sztori, mint mozgatórugó, amit a történet és a karakterek adnak. A túl nagy szabadság visszásan is hathat, gyakorlatilag nincs motivációd. Sokkal impozánsabb és markánsabb élmény egy jól megirt sztorit végigvinni, mint egy túl sok lehetőséget adó, folyékony, képlékeny mázban megmártózni. Legalábbis nekem ez a véleményem. Ezért nem tudom átérezni a WoW őrületet sem, s egy kicsit bosszant is, hogy a játékkészitők a tömeges agymosás felé tendálnak ahelyett, hogy kerek, komplett játékokat raknának le az asztalra jó sztorival és finoman behangolt játékélménnyel.
Nem rosz játék, de kicsit zavaró volt, hogy nem irányítható a hajó direktbe és így eléggé klikkbajnoknak kell lenni.
De a legnagyobb szabadságérzet ebben a játékban van, az tuti