A CCP Whisper nevű fejlesztő elárult pár dolgot az említett kiegészítő legnagyobb újításáról, a féreglyukakról. A bevezetője szerint az EVE kritikusainak egyik vesszőparipája, hogy túlságosan zsúfolt az univerzuma, és hiányzik az igazi felfedezések hangulata, hiszen a térképen minden célterület szerepel, ráadásul az autopilóta minden gond nélkül odanavigálja hajódat. Nos, mindez most alaposan megváltozik, New Edennel egyetemben.
Az univerzumban egy hatalmas kataklizma következik be, melynek hatására megjelennek a féreglyukak, véletlenszerű helyeken és időben, és miután egy adott mennyiségű bátor vállalkozó áthaladt rajtuk, összeomlanak. Aki átjut a túloldalra, egy teljesen új, feltérképezetlen naprendszerben találja magát (ezekből több ezret (!) pumpálnak be a srácok a játékba), ahol sem ugrókapuk, sem állomások nincsenek, csak a mélyűr. Persze nem árt az óvatosság, ugyanis bár mindig lesz egy hely ezekben az új rendszerekben, ahonnan vissza lehet térni az ismert tájakra, ezek meglelése kemény és hosszú feladat lesz.
Nyilván adódik a kérdés, hogy lehet majd felfedezni a féreglyukakat. Nos, ehhez a fejlesztők alaposan átalakították a szkenner-rendszert: több szondát is ledobhatunk egy rácsba, és a térképen ezeket „húzd és ejtsd” módszerrel rendezhetjük át, illetve későbbi használatra vissza is hívhatjuk. Maga a letapogatás pedig háromszögeléssel működik majd, ami pontosabb eredményt hoz, a 3D-s naprendszer nézetből az univerzum térképébe váltás pedig szinte átmenet nélküli lesz. Kapunk két új típusú szondát is, az egyik az egyszerűbben elérhető felderítő, a másik a támadó, amivel más hajókat tudunk majd becserkészni.
És hogy mi lesz a felfedezők jutalma? Az új galaxisokban új lelőhelyek várnak ránk, amelyeket új típusú NPC-k őriznek. Legyőzésükkel és a területek kiaknázásával olyan nyersanyagokhoz jutunk, melyek felhasználásával az új, Tech 3-as hajók moduljait is megépíthetjük, sőt, ércben gazdag aszteroidaövek is várják az iparosítani vágyó vállalkozókat. Ám az is lehet, hogy egy ilyen féreglyukon át New Eden két, iszonyatos távolságban lévő pontja „kerül egymás mellé”, így amíg nyitva van, a kereskedők örömmel kihasználhatják ezt a lehetőséget,de akár egy régi ellenséged hátába is kerülhetsz ily módon, és, ha megfelelő járgánnyal pottyantál oda, meg is lepheted őt alaposan.
A féreglyukak természetéből adódik, hogy bár át lehet juttatni rajtuk egy ellenőrzőtornyot, ennek felszerelése, fenntartása, ellátása és megvédése szinte lehetetlen (hiszen nem tudhatod, mikor nyílik meg újra az odavezető út), ám akinek sikerül, annak igen szépen fog jövedelmezni a dolog. Egy kikötés azonban van: a féreglyukak mögötti új területeket nem lehet „einstandolni”, azaz kisajátítani magunknak, épp azért, hogy minden átutazónak szabadon kínálja fel a fent említett lehetőségeket. A CCP persze nem felejtkezik el azokról, akik a kolonizálásban találnak örömet, ígéretük szerint eme játékelemre is kitalálnak majd valamit a jövőben.
Remek hírek ezek, jó látni, hogy egy csapat ennyire törődik az általa megálmodott világgal, folyamatosan fejleszti, bővíti, mindezt ráadásul ingyen, hiszen csak az alapjátékot kell megvásárolnunk, és megnyílik előttünk a szó szerint egyre táguló univerzum...
Az univerzumban egy hatalmas kataklizma következik be, melynek hatására megjelennek a féreglyukak, véletlenszerű helyeken és időben, és miután egy adott mennyiségű bátor vállalkozó áthaladt rajtuk, összeomlanak. Aki átjut a túloldalra, egy teljesen új, feltérképezetlen naprendszerben találja magát (ezekből több ezret (!) pumpálnak be a srácok a játékba), ahol sem ugrókapuk, sem állomások nincsenek, csak a mélyűr. Persze nem árt az óvatosság, ugyanis bár mindig lesz egy hely ezekben az új rendszerekben, ahonnan vissza lehet térni az ismert tájakra, ezek meglelése kemény és hosszú feladat lesz.
Nyilván adódik a kérdés, hogy lehet majd felfedezni a féreglyukakat. Nos, ehhez a fejlesztők alaposan átalakították a szkenner-rendszert: több szondát is ledobhatunk egy rácsba, és a térképen ezeket „húzd és ejtsd” módszerrel rendezhetjük át, illetve későbbi használatra vissza is hívhatjuk. Maga a letapogatás pedig háromszögeléssel működik majd, ami pontosabb eredményt hoz, a 3D-s naprendszer nézetből az univerzum térképébe váltás pedig szinte átmenet nélküli lesz. Kapunk két új típusú szondát is, az egyik az egyszerűbben elérhető felderítő, a másik a támadó, amivel más hajókat tudunk majd becserkészni.
És hogy mi lesz a felfedezők jutalma? Az új galaxisokban új lelőhelyek várnak ránk, amelyeket új típusú NPC-k őriznek. Legyőzésükkel és a területek kiaknázásával olyan nyersanyagokhoz jutunk, melyek felhasználásával az új, Tech 3-as hajók moduljait is megépíthetjük, sőt, ércben gazdag aszteroidaövek is várják az iparosítani vágyó vállalkozókat. Ám az is lehet, hogy egy ilyen féreglyukon át New Eden két, iszonyatos távolságban lévő pontja „kerül egymás mellé”, így amíg nyitva van, a kereskedők örömmel kihasználhatják ezt a lehetőséget,de akár egy régi ellenséged hátába is kerülhetsz ily módon, és, ha megfelelő járgánnyal pottyantál oda, meg is lepheted őt alaposan.
A féreglyukak természetéből adódik, hogy bár át lehet juttatni rajtuk egy ellenőrzőtornyot, ennek felszerelése, fenntartása, ellátása és megvédése szinte lehetetlen (hiszen nem tudhatod, mikor nyílik meg újra az odavezető út), ám akinek sikerül, annak igen szépen fog jövedelmezni a dolog. Egy kikötés azonban van: a féreglyukak mögötti új területeket nem lehet „einstandolni”, azaz kisajátítani magunknak, épp azért, hogy minden átutazónak szabadon kínálja fel a fent említett lehetőségeket. A CCP persze nem felejtkezik el azokról, akik a kolonizálásban találnak örömet, ígéretük szerint eme játékelemre is kitalálnak majd valamit a jövőben.
Remek hírek ezek, jó látni, hogy egy csapat ennyire törődik az általa megálmodott világgal, folyamatosan fejleszti, bővíti, mindezt ráadásul ingyen, hiszen csak az alapjátékot kell megvásárolnunk, és megnyílik előttünk a szó szerint egyre táguló univerzum...
Meg OK: mégiscsak más hangulat egy babakék színű Myrmidont irányítani meg egy régivágású, fehéreset.
Nekem azért viszonylag befolyásolja a játék kinézete a hangulatot is. Dehát, ki hogy szereti
Meg OK: mégiscsak más hangulat egy babakék színű Myrmidont irányítani meg egy régivágású, fehéreset.
Nekem azért viszonylag befolyásolja a játék kinézete a hangulatot is. Dehát, ki hogy szereti