A 2007 december ötödikén érkező megajavítás akkora szabású, hogy már-már küldetéslemeznek is nevezhetnénk. Segítségével a grafikus motor gyakorlatilag teljesen megújul, beépítésre kerül többek között a Shader Model 3.0, javított fénykezelés, és hihetetlenül részletes modellek tucatjai. Ez azonban nem csak egyszerű ráncfelvarrás: szinte hihetetlen, de a már szokásosnak nevezhető tartalomfrissítések mellett (úgy, mint például a pár új hajó, küldetések, új kalandok) tényleg mindent lecserélnek a program külsejében, az összes modellt, az összes effektet: mindent. Aki tehát játszogat ezzel a rengeteg előfizetővel rendelkező szerepjátékkal, a télapó érkezése előtt egy nappal már ebben a kis csodában gyönyörködhet. Ha kíváncsiak vagytok rá, hogyan kell kinéznie egy űr-MMORPG-nek, javaslom, nézzétek meg a szintén a napjainkban debütált mozgóképet is, amit a hír mellé csatoltunk. Megéri!
Eve Online: Trinity
Ismételten egy ingyenes kiegészítő jelenik meg hamarosan az Eve Online-hoz: a Trinity címre keresztelt add-on pedig nem kisebb dolgot vett a fejébe, mint hogy korunk nagyágyúihoz igazítja az űr-MMORPG kinézetét...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
EVE Online: Trinity megjelenés:
2007. december 05.
EVE Online: Trinity gépigény:
CPU: 1800 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 10 GB
Csapat jatek van. Kell ebben a jatekban, csak valasz magadnak jo copr-ot :-)
Minden része olyan aprolékos és összetett, mégis alig lehet benne vmit is csinálni ha nem vagy legalább 3 honapja elöfizetö...
Agent ide agent oda, semmi tím work, semmi
Vagy csak szerintem tul szóló játék ez az elején?