Réges-régen, még 2007-ben röppent fel az a pletyka, miszerint készül a méltán híres Elder Scrolls IV folytatása, a fantáziadúsan elnevezett Elder Scrolls V, ami Pete Hines szerint akár egy MMOG is lehet, majd 2008 vége felé azt a hírt kaptuk a cég egyik munkatársától, hogy a játék talán 2010-ben fog megjelenni, tehát akkoriban nagyon úgy állt a helyzet, hogy lesz folytatás, azonban mára ez megváltozott. A Bethesda producere, Todd Howard ugyanis tegnap kijelentette, hogy jelenleg nincsenek terveik arra vonatkozóan hogy folytassák a sorozatot mivel egy új, szupertitkos játékon dolgoznak, amiről természetesen most még nem beszélhetnek, de nem hinném, hogy magára hagynák Tamriel világát, egyszóval előbb-utóbb biztos lesz folytatás, de hogy MMOG vagy „egyszerű” szerepjáték lesz, az már a jövő zenéje...
Elder Scrolls V: a Bethesdának nincsenek tervei
A Bethesda producere, Todd Howard a QuakeCon-on megtartott beszédében kijelentette, hogy jelenleg nem tervezik az Elder Scrolls-sorozat folytatását.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
The Elder Scrolls 5: Skyrim megjelenés:
2011. november 11.
The Elder Scrolls 5: Skyrim gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 2048 MB,
VGA: 512 MB,
HDD: 6 GB
De a TOR is be fogja bizonyítani, hogy lehet jó sztorizgatással MMORPG-t csinálni. Illetve a Bethesda sem hiszem, hogy ilyen statikus NPC-ket rakna egy TES MMO-ba, ha már az előző játékukban meg tudták csinálni, hogy mindenki élőhanggal szóljon hozzád. (Ugyebár a Morrowind ugyanolyan statikus volt, mint a WoW pl.: mindenki állt, mint lóf. a hideg vízben, te meg odamentél hozzájuk és kattintgattál linkekre, s olvashattad a szöveget . ) Nem hiszem, hogy visszafejlődnének ilyen téren.
Amúgy nem hiszem, hogy tele lennének a városok páncélos alakokkal, mert, ha sikerül jól megcsinálni, akkor az igazán jó cuccokhoz csak magasabb szinten lehetne hozzájutni, mint a WoW-ban (nem vagyok fanboy, tényleg ).
Az meg, hogy kevésbé RPG... Nem tudom. Nálam inkább az az illúzióromboló, hogy egy szerepjátékban pl. szintet lépünk és fejleszthetjük a tulajdonságokat. Ez olyan gépies. De pl. egy MMO-ban (WOW ) trainerek vannak, akiktől lehet tanulni skilleket, illetve a tulajdonságok is úgy fejlődnek, ahogy használod őket (pl. minél többet kardozol - annál jobban forgatod a kardot). Ez így reálisabb szerintem. Pl. a szakácsmesterséget sem úgy tanulja meg az ember, hogy összehány sok alapanyagot egy kupacra, s ebből minél többet megfőz/süt, s majd pár alkalom után már tudni fogja, hogy kell csinálni a bablevest, hanem megtanulja a bableves elkészítésének csínját-bínját .
Na, de tényleg, ha nem is MMO lesz, egy hivatalos multi mindenképp hiányzik belőle már régóta. Én co-opnak is nagyon örülnék, vagy legalább olyan lehetőségnek, mint a Diabloban, hogy lehetne néha Duelezni más játékosokkal. Az azért FUN, s megmutatja, hogy valóban jó karaktert raktál-e össze. Mert ez a "velünk fejlődnek a szörnyek" nagyon nem mutatta meg számomra . Morrowind ilyen szempontból sokkal jobb volt, hiszen ott legalább tényleg csak jó karakterekkel lehetett fennmaradni, a szarul összerakottak elbuktak a 2. főküldetésnél, ahol 2-3 bandita is az emberre támadt.
Na, meg tulajdonképpen az eddigi TES-játékok is szerintem "offline MMORPG-k" voltak. Most csupán annyi lenne a különbség, hogy sokkal nagyobb lehetne a világ, stabilabb, dinamikusabb, és végtelen sok lehetőséggel, nem lennének beszűkítve a dolgok.
Régen én is elítéltem az MMO-kat, mert havidíjasak, s ez persze valahol szemétség is számunkra ebben az országban, de nálam ma már több érv szól amellett, hogy MMO legyen a következő TES, minthogy ne. A TOR-ban is hiszek, s ebben is hinnék, ha bebizonyosodna. A sztori miatt sem kell aggódni szvsz. Habár én, mint említettem, még soha nem játszottam végig az Oblivion történetét (a SI-t igen, de az csak a kieg. ugyebár).
Én biztos fizetnék érte simán havonta, mert nagy rajongó vagyok, s a "nagyobb, stabilabb, dinamikusabb, több" érdekében bármit megadnék. Főleg, hogy az asztalra ne vágjon ki egyszer sem... (WoW-nál legalábbis nekem 2x14 napos trial alatt egyszer sem volt összeomlás, vagy hasonló dolog - feltehetően azért, mert folyamatos karbantartás alatt áll a játék és stabilabb, mint egy statikus, csak bizonyos időközönként fejlődő single játék.)
Mióta kijött a Fallout 3(vagy csak tervbe volt már) nagyon hanyagolták sajnos oblivion világát.
A régi TES részekkel nem játszottam csak ezzel.
De nincs még 1 játék ami ennyire lekötött volna, a WOW lenne még számomra ha lenne classic szerver lvl60-ig.
És kíváncsi vagyok arra a szupertitkos játékra is
Egyébként én biztosra veszem, hogy azért tervezés, ötletezés formájában azért él a "projekt", csak ugye ilyesmiről most nem akarnak beszélni, mert a Fallout 3 nagyon sikeres, "naponta" tolják ki a DLC-ket hozzá és ugye biztos gőzerővel dolgoznak a folytatáson is. Meg ugye ez a szupertitkos játék. Lehet bármi, csak az MMO-t kerüljék el messzire.