A csodálkozás nem itt kezdődik, hiszen bűn lenne egy ilyen sikeres szériát veszni hagyni. Azonban kicsit áll-leejtős dolog, ha egy ilyen játék egyszerre csak átcsap MMORPG-be! A Bethesda Softworks marketingese, azaz Pete Hines jelentése szerint van rá esély, hogy "egyszerű" szerepjátékból átcsapnak MMO stílusba. Viszont érdemes szemmel tartani, hogy ez korántsem eldöntött tény, tehát ezt mint variációt, lehetőséget vázolták fel nekünk. Mellesleg az említett fejlesztőcsapat jelenleg teljes erővel a Fallout 3-on munkálkodik, csupán ötletek merülnek fel a The Elder Scrolls V kapcsán. Végülis egy próbát megér a dolog, de valószínűleg nem egy olyan rajongó akad majd, aki húzza a száját ez ügyben... Megjelenési dátum vagy egyéb nyalánság egyelőre nem elérhető, de természetesen azonnal tudatni fogjuk ha változik a helyzet.
Elder Scrolls V mint MMO?
Nem hinném, hogy be kellene mutatnom nektek a tavalyi év egyértelmű RPG győztesét, a The Elder Scrolls IV-et. Ezzel ellentétben a folytatást már illik tudatni, hiszen mindenképp lesz...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
The Elder Scrolls 5: Skyrim megjelenés:
2011. november 11.
The Elder Scrolls 5: Skyrim gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 2048 MB,
VGA: 512 MB,
HDD: 6 GB
az nem lenne akkora baj, ha MMO lenne, mintha még tovább butítják!!!
már az Oblivionba is csak a spellek fele került be annak ami Morrowindben volt és pont a javát szórták ki, meg a páncélok és fegyverek fele is kiesett
az Oblivionban 2 kieggel együtt nincs annyi cucc, spell és terep, mint a Morrowindben volt csak az alapjátékban
ha nem pakolják vissza a hiányzó cuccokat, akkor köszönöm szépen, de maradok a Morrowindnél...
megjegyzem, hogy ami megmaradt az eredeti játékrendszerből az édeskevés egy MMO készítéséhez és ahhoz, hogy MMO legyen, kéne egy rakás egyedi cucc a játékban ahhoz dolgozni is kéne, márpedig azok akik kiszedték a cuccok több mint felét a sorozatból, nem fogják vissza rakni "annyi munkára" nem fűlne a foguk
nem, ez lesz ez MMO, ahhoz túl sok munka kéne...
csúnyán elbántak az Oblivionnal is,
de remélem az Elder Scrolls V újra a Morrowind fényében ragyog majd, szipp
Engem inkább az érdekelne, mit terveznek a Star Trek licencel. A következő TES-ről úgysem hallunk még minimum 1-2 évig, ha tartja magát a Bethesda az eddigi szokásához.
Akkor tisztázásképpen: "JAJJ NE MMO NE". Namost, olyan MMO-k, mint példának okáért a WOW is, milliós példányszámban kelnek el, és havi rengeteg dollárt termelnek. Ezek után nem hiszem, hogy csak azért, mert egy maréknyi réteg hisztizik a hatalmas havidíjak miatt (kettőezer forintokról beszélünk, ugye?) hirtelen meggondolnák magukat a Bethesdánál. Meg aztán nem a magyar piacra terveznek, ahol ugyan a játékosok párszáz forintért is hisztiznek, de 10-ből 9 azt sem tudja, hogy lehet vásárolni olyan teljes játékot is, amit nem a "TDK" vagy egyéb DVD, illetve CD gyártók adtak ki, ugye. Én azt mondom, ha sikerül igényesre összehozni, hozzák csak: ha jó játék lesz, azon a rakás fiatalon kívül, aki petárdákat durrogtatott a különböző fórumokon, hogy nincs másolásvédelem az Elder Scrolls IV-en, de jó, de jó - tehát fix, hogy egy fillért nem lát belőlük a Bethesda, szóval még csak kommentálni sem van nagyon joguk ezeket a híreket - mindenki jól jár. A MMO hosszabb játékidőt nyújt, a történet meg... hát, az Oblivionban sem volt, mégis szerettük.
Ennyit akartam
De azt, hogy áttérjenek csak MMO-ra, leköpöm...
Amúgy én attól félek, a Diablo 3 majd arra a sorsra jut, hogy MMO lesz belőle... De jó, hogy a jó játékokat sorra cseszik el ilyenekkel...