Ma rögtön két egyesülésről is beszámolhatunk, és egyik jobb, mint a másik. Először is, lehet, hogy biztonságba került a készülő World in Conflict: Soviet Assault, hiszen a francia fejlesztő- és kiadóvállalat, a Ubisoft felvásárolta a svéd Massive gárdáját, és a World in Conflictra vonatkozó jogokat.
„Örülünk, hogy a Massive tehetséges emberei a Ubisoft család tagjai lehetnek. A cég rohamos tempóban növekszik, és az a stratégiánk, hogy biztosítjuk a globális kreatív csapataink ütőképességét. A Massive olyan embereket szedett össze, akik a tehetségükkel könnyedén beilleszkednek majd a mi csapatunkba.” -- Christine Burgess-Quemard ügyvezető.
A Massive Entertainment stúdiót 1997-ben alapították, és a svédországi Malmőben van a székhelye. A céget mostanáig az Activision / Blizzard birtokolta, és első sikereket a Ground Control sorozatukkal érték el, majd 2007-ben lenyűgözték a játékosokat a World in Conflicttal. Azonban augusztus 6-án az Activision / Blizzard árúba bocsátotta a céget az ominózus nyári nagytakarításuk után.
Másodszor, az Activision ma felvásárolta a főleg PS2-re és Nintendo DS-re fejlesztő Budcat Creations csapatot, amely mostanra már egy új Guitar Hero cím készítésébe kezdett. Az új játékról részleteket még nem tudunk, de erős a gyanú, hogy ismét egy konzolos vagy PC-s átiratot fognak készíteni, révén önálló, saját kútfőből jövő projektjük még nem volt.
„A Budcat Creations egy kitűnő vállalat tapasztalt vezetőséggel és tehetséges programozókkal, tervezőkkel, és művészekkel. A Nintendo platformokon való erősödésünkhöz kapcsolódóan ezzel az egyesüléssel bővíteni szeretnénk a Guitar Hero fejlesztői bázisát, további részekkel kiegészíteni a franchise-t, valamint biztosítani a globális vezetésünket a zene alapú játékok terén.” -- Mike Griffith, az Activision Publishing elnök-vezérigazgatója.
A Budcat Creationst 2000-ben alapította Jason Andersen és Isaac Burns Las Vegasban. A cég a kezdetekben az EA sportjátékait portolta Playstationre, majd 2005-től az aprócska Iowa Citybe való költözés után az Activison égisze alatt Guitar Hero játékokat készítettek PS2-re, de a cég nevéhez fűződik a Medal of Honor: Vanguard Wii-re készült átirata is, számos egyéb mellett.
„Örülünk, hogy a Massive tehetséges emberei a Ubisoft család tagjai lehetnek. A cég rohamos tempóban növekszik, és az a stratégiánk, hogy biztosítjuk a globális kreatív csapataink ütőképességét. A Massive olyan embereket szedett össze, akik a tehetségükkel könnyedén beilleszkednek majd a mi csapatunkba.” -- Christine Burgess-Quemard ügyvezető.
A Massive Entertainment stúdiót 1997-ben alapították, és a svédországi Malmőben van a székhelye. A céget mostanáig az Activision / Blizzard birtokolta, és első sikereket a Ground Control sorozatukkal érték el, majd 2007-ben lenyűgözték a játékosokat a World in Conflicttal. Azonban augusztus 6-án az Activision / Blizzard árúba bocsátotta a céget az ominózus nyári nagytakarításuk után.
Másodszor, az Activision ma felvásárolta a főleg PS2-re és Nintendo DS-re fejlesztő Budcat Creations csapatot, amely mostanra már egy új Guitar Hero cím készítésébe kezdett. Az új játékról részleteket még nem tudunk, de erős a gyanú, hogy ismét egy konzolos vagy PC-s átiratot fognak készíteni, révén önálló, saját kútfőből jövő projektjük még nem volt.
„A Budcat Creations egy kitűnő vállalat tapasztalt vezetőséggel és tehetséges programozókkal, tervezőkkel, és művészekkel. A Nintendo platformokon való erősödésünkhöz kapcsolódóan ezzel az egyesüléssel bővíteni szeretnénk a Guitar Hero fejlesztői bázisát, további részekkel kiegészíteni a franchise-t, valamint biztosítani a globális vezetésünket a zene alapú játékok terén.” -- Mike Griffith, az Activision Publishing elnök-vezérigazgatója.
A Budcat Creationst 2000-ben alapította Jason Andersen és Isaac Burns Las Vegasban. A cég a kezdetekben az EA sportjátékait portolta Playstationre, majd 2005-től az aprócska Iowa Citybe való költözés után az Activison égisze alatt Guitar Hero játékokat készítettek PS2-re, de a cég nevéhez fűződik a Medal of Honor: Vanguard Wii-re készült átirata is, számos egyéb mellett.
Am mit akar az Ubi a WiC-el? Saját magának csinálja a konkurenciát? Vagy megvárják míg az EndWar lecseng és aztán fognak a WiC kieghez?
ugye a WiC SA pontosan konzolos stratégia lenne, amihez (nem mellesleg az EndWar előtt) bejelentették a hangvezérlést... ráadásul a műfajuk is igen hasonló, hisz akcióstratégiák... szóval én nem érzem biztonságban még így se a SA-t, mivel a Ubi sem hülye, hogy saját játékának ellenfelet állítson. legalábbis előbb kijön az endwar (pc-re, szerintem), és csak utána próbálkoznak... de ettől függetlenül örülök neki... végre ez is vmi azért tényleg jó ez