A manuális mentéseket a videójátékokban egyesek élesen kritizálják, de sokan igenis kedvelik és szükségesnek tartják. Ma már elég sok játék rendelkezik ezzel a funkcióval, mivel ez adja meg a játékosoknak azt a fajta szabadságot és kényelmet, amire szükségük van. Emlékezzetek csak vissza, hogy például a Resident Evilben mennyire para volt elérni egy írógépig, hogy el tudd menteni az állást és mennyire frusztrált, mikor útközben sikerült fűbe harapni. Sokan viszont azt állítják, hogy a manuális mentés túl kényelmessé tett minket és kiölte a játékokból a lényeget. Josh Sawyer nemrég megosztotta gondolatait a manuális mentésekről, és azt állítja, hogy hiba volt ezt a funkciót hozzáadni a videójátékokhoz, hiszen teljesen megöli az élményt.
A manuális mentés hiba volt – tweetelte Sawyer. Úgy gondolja, hogy a manuális mentések olyanok, mint a chicken nuggettsek, amik tök jól néznek ki, közönségcsalogatóak, de valójában szétbombázzák a játékélményt. A kommenteket elnézve viszont a többség nem ért egyet Sawyer állításával és többen felszólaltak amellett, hogy a manuális mentésekre igenis szükség van a videójátékokban. Ti mit gondoltok erről?